MENÜ

Bahis, spor dünyası için önemli bir kaynak

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Fenerbahçe Futbol Takımı’nın 2016-2017 sezonunda forma göğüs sponsoru olan Nesine.com’un Genel Müdürü Halit Gülbakanoğlu, büyüyen bahis sektörünün, spor dünyası için önemli ekonomik kaynaklardan birisi olduğunu söyledi.

Nesine.com’un Genel Müdürü Halit Gülbakanoğlu, bahis sektörünün, spor dünyası için önemli ekonomik kaynaklardan bir tanesi olduğunu ifade etti. Spor kulüplerinin şirketleşmesi sürecinin marka değerini giderek yükselttiğine dikkat çeken Gülbakanoğlu, “Taraftarların ve sponsorların desteği ile gelişen pazar her geçen sene daha da büyümeye devam ediyor. Artık Anadolu kulüpleri de markalaşma konusunda ciddi adımlar atıyor” dedi. Gülbakanoğlu, “Bugün tüm dünyada bahis sektörü, spor dünyası için önemli ekonomik kaynaklardan bir tanesi. Biz de bu gelişimin içinde yer alarak Türk sporuna olan desteğimizi artırarak devam ediyoruz” diye konuştu.

Elektronik bilet bayisi

D Elektronik Şans Oyunları ve Yayıncılık A.Ş. markası olarak 2006 yılından bugüne Spor Toto Teşkilat Başkanlığı’nın yasal elektronik bayiliğini Nesine.com adıyla sürdürdüklerini belirten Gülbakanoğlu, şu bilgileri verdi: “Doğan Online bünyesinde yer alan şirketimiz aynı zamanda Milli Piyango İdaresi’nin de yasal elektronik bilet bayisi. Ayrıca 2006 yılından Temmuz 2011 tarihine kadar Türkiye Jokey Kulübü (TJK) Genel Müdürlüğü’nün de online bayiliğini güvenle sürdürdük. Halen güncel at yarışı bülteni, istatistiki bilgiler ve yarış sonuçları gibi bilgilere yer veriyoruz.”

10. yaşını kutluyor

Kuruluşlarının 10. yılını kutladıklarını dile getiren Gülbakanoğlu, “Sektörümüz pazar payını her geçen yıl daha da büyütüyor. İddaa cirosunun yaklaşık yarısına yakınını online taraf oluşturuyor. Online cironun yine yüzde 50 ’ye yakını Nesine.com tarafından gerçekleştiriliyor” dedi.

Üyelerinin yüzde 5’i kadın

Nesine.com’un rakamsal olarak incelendiğinde üyelerinin yüzde 95 ’inin erkek olduğunu ifade eden Gülbakanoğlu şöyle devam etti: “Kurallar gereği hepsi 18 yaşın üzerinde ve büyük çoğunluk 25-34 yaş arasında. Nesine.com’un Türkiye’nin tüm illerinden kullanıcısı var ve öne çıkan iller elbette nüfus yoğunlukları bakımından büyükşehirler... Nesine.com kullanıcılarının oyun oynama kanallarına baktığımızda ise mobil aplikasyonlarımız üzerinden çok hızlı büyüyen bir ciro artışı olduğunu söylemeliyiz.”

Kupon paylaşım platformu

Sitelerinin aylık ortalama 12 milyonun üzerinde ziyaret aldığını söyleyen Halit Gülbakanoğlu, “2.5 milyon üyemizle online İddaa, Spor Toto oyunu oynatma ve bu oyunlara dair, detaylı istatistik servisleri ve fonksiyonları ile milli piyango satışı hizmetleri sunuyoruz” dedi. Nesine.com olarak pazardaki büyümeyi doğru takip ettiklerini kaydeden Gülbakanoğlu, şöyle konuştu: “Doğru adımlar atarak başarılı sonuçlara imza atıyoruz. Türkiye’de sektörümüzdeki yeniliklerin altında bizim imzamız var. Türkiye’de bahis siteleri arasında canlı maç yayını hizmetini ilk biz başlattık. Yine Türkiye’nin en büyük kupon paylaşım platformu Kupondaş’ı geçtiğimiz yıllarda hayata geçirdik. ”

Fenerbahçe ’nin forma göğüs sponsoru

Nesine.com’un son yıllarda önemli sponsorluklara imza attığını söyleyen Halit Gülbakanoğlu, şu bilgileri verdi: “Spor ekonomisine değerli katkılar sağlıyoruz. Ve sporun her alanında yer almayı hedefliyoruz. 2009 yılından bu yana spor kulüplerimize destek oluyoruz. Futbolda Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray başta olmak üzere birçok Süper Lig takımımız ile basketbolda Euroleague ve Eurocup gibi büyük organizasyonlara bu yüzden sponsor olduk. Ve tabii son olarak Fenerbahçe forma göğüs sponsorluğunu üstlendik...” 10 yıldır Türk sporuna hizmet verdiklerini kaydeden Gülbakanoğlu, “Bundan sonra da destek vermeyi sürdüreceğiz. Faaliyetlerimizi Türk sporunun dokunduğu her alana kadar genişletme amacını taşıyoruz” dedi.

Akım yaratan çoraplar

Serdar’ı Ekrem Galata’nın yeni mağazası Apparel, tasarım ürünleriyle zamansız bir alışveriş deneyimi sunuyor. Mağaza, hikayesi ile yaşayan konseptleri bir araya getirmiş. Stance, Herschel, Rains, RVLT, Vans, Komono, Kanken gibi markaları bulunduran Apparel, ‘Urban Culture’ sloganıyla yeni bir alışveriş deneyimi oluşturmuş. Mağazada satışa sunulan Stance, ilhamını hayatın temelinden alan birbirinden renkli ve ikonik çorap markası... Stance, kendine özgü ve sanatsal akım yaratan tasarımlarıyla sporcuları ve sanatçıları hedefliyor.

İskandinav havası

Mağazada yer alan bir başka marka ise İskandinav RAINS... Danimarka asıllı RAINS, değişken hava ile nasıl baş edeceğini merak edenler için kıyafet ve aksesuarlar sunuyor. Sürekli değişen Danimarka havasına 2012’den beri kafa tutan marka, minimal tasarımları ile kullanıcılarını her türlü hava koşuluna hazır tutuyor.

The North Face ilk kez Avrupa Yakası’nda

Outdoor markası The North Face, mağazalarına bir yenisini daha ekledi. Marka, Avrupa Yakası’ndaki ilk mağazasını Capacity Alışveriş Merkezi’nde açtı. 130 metrekarelik yeni mağazada, spor kıyafetlerden ayakkabıya, sırt çantasından seyahat çantasına, kamp malzemelerinden tırmanış ve kayak ekipmanlarına kadar birçok ekstrem spor malzemesi doğa tutkunlarıyla buluşuyor. Yeni sezon ürünlerinin sunulacağı mağaza aynı zamanda spor tutkunlarının da buluşma noktası olmaya aday.

Futbolseverler için yeni bir sayfa açtı

hepsiburada.com, Spor Toto Süper Lig’in yeni sezonuyla birlikte taraftarlar için özel bir kampanya sayfası oluşturdu. Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor’un lisanslı ürünlerinin yer aldığı kategoride her yaştan taraftar için özel ürünler yer alıyor. Formalarda yüzde 54, takım tişörtlerinde de yüzde 70’e varan indirimlerden yararlanabilen futbolseverler, kampanya kapsamında sadece yeni sezon ürünlerini değil geride kalan sezonların nostaljik ürünlerini de satın alabiliyorlar.

Ürün rekabeti

Yeni sezona şampiyonluk hedefiyle başlayan takımların taraftarları, rekabeti hepsiburada.com’da da sürdürecek gibi görünüyor. Taraftarlar, sitede formalardan tişörtlere, futbol toplarından anahtarlıklara, sweatshirt’lerden mutfak eşyalarına, dekorasyon ürünlerinden nevresim takımlarına, biblolardan resmi kıyafetlere kadar pek çok ürün bulabilecek.

Şans oyunları pazarı 15 milyar TL’lik büyüklüğe ulaştı

Türkiye ’de İddaa, Spor Toto, Şans Oyunları, TJK ve Milli Piyango’dan oluşan şans oyunları pazarının yaklaşık 15 milyar TL’lik büyüklüğe sahip olduğunu kaydeden Halit Gülbakanoğlu, “İddaa’nın 2015 yılı itibariyle bu pazardaki payı yüzde 60’a ulaştı. İddaa bu yüzdesiyle kabaca 9 milyar TL’lik bir hacim oluşturuyor ” dedi. Sanal bayiden bahis oynayanların sayısının gün geçtikçe arttığını belirten Gülbakanoğlu, “Ancak sanal pazar payı yine de henüz olması gereken seviyede değil elbette... Pazarın büyümesi için, fiziksel bayilerde oynayan İddaaseverlere, internetten bahis oynamanın daha kolay ve daha kazançlı olduğunu Nesine.com olarak en iyi şekilde anlatmaya çalışıyoruz ” diye konuştu.

Futboldan ilham aldı

Erkeklerin en önemli aksesuarı olan saat, aynı zamanda tarzın bileğe yansıması olarak değerlendirilir. QNET için özel olarak üretilen Bernhard H. Mayer markası, NauticusAustro ve Striker adındaki iki yeni modeliyle erkekler için zamansız tasarımlar hazırlamış. Bernhard H. Mayer ’in yeni modeli Striker, dünyanın en popüler sporlarından biri olan futboldan ilham alınarak tasarlanmış. Striker’ın, zımparalanmış paslanmaz çelik ve çizilmeye karşı dayanıklı safir kristal kaplaması, sporcuların her oyunda uyguladığı cilalanma tekniğini yansıtıyor. Sınırlı sayıda üretilen Striker, su geçirmezlik özelliğine ve siyah lastik kayışa sahip. Saatin ekranında saat, dakika, tarih ile birlikte futbol zamanlayıcısı da yer alıyor.

Yelkenciler için

Markanın bir diğer yeni modeli de NauticusAustro... Bu model, Nauticus serisinin kaşifler için üretilen yeni spor saati. NauticusAustro, siyah seramik kadranla etkileyici bir kullanım ömrü sağlıyor. Denizcilerden ilham alınarak tasarlanan NauticusAustro, şiddetli rüzgârlarla, soğuk sulara yelken açan erkekler için üretilmiş.


YORUM YAZ