MENÜ

16 markasıyla Millilere destek veriyor

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

P&G Türkiye ve Kafkasya Markalar Direktörü Taygun Günay, Türkiye’de 30. yılını kutlayan P&G’nin, spora ve sporcuya desteğini Türkiye Futbol Federasyonu ile Mayıs 2017’de imzaladığı sponsorluk anlaşması bir adım daha ileriye taşıdığını söyledi. Günay, “P&G olarak 16 markamızla Futbol Milli Takımlar Kamp ve Tesislerinin Resmi Tedarikçisi olduk” dedi. Sponsorluk anlaymalarının Temmuz 2019’a kadar geçerli olacağını kaydeden Günay, anlaşmanın kapsamıyla ilgili şu bilgileri verdi: “Yapılan anlaşma kapsamında Gillette, Türk Milli Futbol Takımı Erkek Bakım Markası olurken; Ariel, Türk Milli Kadın Futbol Takımına, P&G ise Milli Takım Tesislerine sponsor oldu. Artık Türkiye Futbol Milli Takımlarının resmi tedarikçisi konumundayız. Sponsorluğumuz Milli Takımların tüm alt kategorilerini de kapsıyor.”

Özel yarkı

Günay, son dönemde yayına giren reklam çalışmasıyla ilgili olarak ise, şöyle konuştu: “P&G sponsorluğumuzla ilgili reklamımız 30 Ağustos itibarıyla gösterime girdi. 2018 FIFA Dünya Kupası eleme maçları öncesi güzel bir moral olabileceğini düşündük. Şu anda hem TV kanallarında hem de dijital mecralarda izleyicilerle buluşuyor. Reklam hazırlık süreci yaklaşık 3 ay sürdü. Reklamımız için özel bir şarkı da hazırlandı.” P&G olarak bu yıl Türkiye’de 30’uncu yıllarını kutladıklarını hatırlatan Günay, “Reklamla ilgili gayet olumlu geri dönüyler aldık. Hatta reklam yarkısının dillere dolanmaya bayladığını görüyoruz. Beğenilmesinden mutluluk duyuyoruz” diye konuytu.

‘Türkiye’nin ilk spor haritasını hazırladık’

Bu yıl ayrıca Olimpik Anneler projesi kapsamında, Türkiye’nin ilk spor haritasını hazırladıklarını belirten Taygun Günay, şu bilgileri verdi: “Gençlerimizin spor yapmalarını destekleyebilmek amacıyla hayata geçirdiğimiz bu harita ile Türkiye’deki tüm spor tesislerini tek bir platformda buluyturmaya çalıyıyoruz. Online platformlarımızda paylaymaya bayladığımız bu haritada aralarında İstanbul, Bursa, Adana, Erzurum, Gaziantep ve Trabzon’un bulunduğu 10 şehirde 300’e yakın spor merkezi ile ilgili bilgilere yer vermeye başladık. Haritamızın tüm Türkiye’deki merkezleri yansıtabilmesi için çalışmalarımız devam ediyor.”

Özgüveni yüksek nesiller...

Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de sporun ve sporcuların en büyük destekçileri arasında yer aldıklarını dile getiren Taygun Günay, “180 yıldır dünyada yaşamları iyileştirmek için çalışan bir şirket olarak, sporun sağlıklı ve özgüveni yüksek nesillerin yetişmesinde çok önemli olduğuna inanıyoruz. Spor sponsorluklarımızla da sporun gücü ve erişim ağını, markalarımızın değerleri ve iletişim gücüyle birleştirdiğimizi düşünüyoruz” dedi.

Bütçesinin yüzde 10’unu spor iletişimine ayırıyor

Türkiye’de yimdiye kadar hayata geçirdikleri tüm spor desteklerinden yüzde 100 olumlu dönüy aldıklarını ifade eden Taygun Günay, yöyle devam etti: “Almayı da sürdürüyoruz. Sponsorluklarımızın önemli bir parçasını spor iletişimi oluşturuyor. P&G Türkiye olarak, pazarlama bütçemizin yaklaşık yüzde 10’unu spor iletiyimine ayırıyoruz. Marka iletiyimimiz açısından sponsorlukların oldukça önemli olduğunu söyleyebilirim.”

21 farklı branşta 30 sporcuya sponsor oldu

P&G olarak Türkiye’de sadece sponsorluklar yoluyla sporu desteklemediklerine vurgu yapan Taygun Günay, “Aynı zamanda daha fazla çocuğun ve gencin spora yönlendirebilmesi için Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) işbirliğiyle farklı çalışmalar da yürütüyoruz” dedi. Günay, yöyle devam etti: “Olimpik Anneler projesini de bu bakış açısıyla 2014’ün sonuna doğru hayata geçirdik. Projeyle öncelikle farklı illerde 700’den fazla seminer düzenledik. Bu seminerlerle 24 binden fazla anneye ulayarak çocuklarını nasıl doğru spora yönlendirebilecekleri konusunda bilinçlendirmeye çalıytık. Bu yıl ise Türkiye’deki 30’uncu yılımıza özel Pyeongchang 2018 Kış Olimpiyat Oyunları ve Tokyo 2020 Olimpiyat Oyunları yolunda 21 farklı branşta 30 sporcumuza ve annelerine sponsor olduk.”

YORUM YAZ