Oyuna girenleri unuttular
Futbolu yetenekli oyuncuların oynadığı varsayımı çoğunluğun kabulünü alıyorsa da çok çalışmadan ve takımla tekrarı artırmadan bu iş kolay olmuyor. Takımının yarısını değiştirmiş olan Beşiktaş, yenilerden Kristjan Asllani’nin kontrol edeceği alanı geniş tutup, Orkun Kökçü’yü daha öne göndermişti. Biraz da bu nedenle pek de bir şey olmayan ilk devrede Başakşehir ilk 30 dakikada daha derli toplu göründü. İlk devre atılan golleri bireysel hatalara bağlayanlar çoktur kuşkusuz. Lakin Başakşehir’in derli toplu görünümün getirdiği tedirginlik pas atamaz durumdaki Tiago Djalo’yu o gelişigüzel vuruşa zorladığını da ihmal etmemek gerek! Hyeon-Gyu Oh’un ısrarlı takipçiliğinin getirdiği gol ise Opoku’nun bireysel hatasından çok zeminsel hata olarak okunmalı. İkinci devre başlar başlamaz Beşiktaş ısrarla hücumu öncelik haline getirince aradığı fırsatı da buldu. Milot Rashica’nın şipşak taç atışında savunmaya yerleşmekte atıl kalan Başakşehir, Olaitan-Oh-Orkun işbirliğine engel olamadı!
Haberin Devamı ›
Uyutarak kazanmak istedi
Haberin Devamı ›
Devamında Beşiktaş temponun yükselmesine izin vermeyip maçı uyutarak kazanmayı hedeflediyse de stoperlerden çekeceği olduğu belliydi! Bertuğ Yıldırım golünde olduğu gibi… Ve sanırım Başakşehir maç bitti sanmış olmalı ki, Orkun’un oya gibi işlediği pozisyonda oyuna sonradan giren tüm Beşiktaşlılar’ı unutunca maçı da kaybettiler. Beşiktaşlılar zaman zaman kızıp köpürüyor ama sadece şu maç için bile yatıp kalkıp Ersin Destanoğlu’na kurtarışları için dua etmeliler. Hele ki ikinci devredeki kafa vuruşları ve golde stoperlerin durumunu düşündüklerinde!















