Arama

Popüler aramalar

Magdalena Stysiak, Eczacıbaşı Dynavit'e veda etti

Eczacıbaşı Dynavit'in sezon başında Fenerbahçe Medicana'dan transfer ettiği Polonyalı pasör çaprazı Magdalena Stysiak, turuncu-beyazlı ekibe veda etti.

Magdalena Stysiak, Eczacıbaşı Dynavit'e veda etti

Geçtiğimiz sezon Sultanlar Ligi'nde Eczacıbaşı Dynavit forması giyen Magdalena Stysiak, turuncu-beyazlı ekipten ayrılıyor.
Eczacıbaşı'dan yapılan açıklamada şöyle denildi:

Haberin Devamı

Teşekkürler Magda!
Avrupa İkinciliği ile tamamladığımız 2025/2026 sezonunda turuncu-beyazlı formamızı terleten Polonya’lı pasör çaprazı Magdalena Stysiak ile yollarımız ayrılmıştır.
2025/2026 sezonu boyunca takımımıza katkı ve emekleri için Magdalena Stysiak’a teşekkür eder, bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz.

YENİ DURAĞI BREZİLYA!
Polonyalı yıldız yeni sezon Brezilya ligi ekiplerinden Osasco Voleibol Clube formasını giyecek. Transferi hakkında geçtiğimiz günlerde şöyle konuşmuştu:

"Henüz Portekizce öğrenmeye başlamadım. Neden Brezilya? Keşfetmeyi seviyorum, yeni bir kültürü görmeyi, yeni insanlarla tanışmayı ve yeni bir dil öğrenmeyi seviyorum. Küçükken bir keresinde İtalya'da, Türkiye'de, Olimpiyatlarda ve Brezilya'da oynamak istediğimi söylemiştim. Bu, voleybol kariyerimde eksik olan tek şey; küçük bir sporcu olarak, bu sporda başarılı olup olmayacağımı bilmeden kendime verdiğim bir söz. Pişman olmamak için orayı görmek istiyorum."

TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?
Şimdi Keşfet