MENÜ

Vodafone,Zynga ve Netcom Medya'dan Türkiye'nin ilk çip hediyeli ve internetinden yemeyen oyun paketi

Dijital yaşamı bireyler için kolay ve erişilebilir kılmayı hedefleyen Vodafone, faturalı ve faturasız müşterilerine sınır tanımayan internet deneyimi sunmaya devam ediyor.

Vodafone,Zynga ve Netcom Medya'dan Türkiye'nin ilk çip hediyeli ve internetinden yemeyen oyun paketi

Dijital oyun dünyasının önde gelen şirketlerinden Zynga ve Netcom Medya ile işbirliği yapan Vodafone, yeni haftalık “Vodafone Oyun Pass” paketini tercih eden müşterilerine, Zynga’nın en popüler 4 oyun uygulaması olan 101 Okey Plus, Okey Plus, Çanak Okey Plus ve Tavla Plus’ı bir hafta boyunca internetinden yemeden oynama imkânı sunuyor. Vodafone, müşterilerine, oyun içi satın alımlarında kullanabilecekleri 45 bin çip de hediye ediyor.

Haberin Devamı

2 Ağustos 2018 – Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, müşterilerine maksimum internet keyfi yaşatacak yenilikçi kampanyalar geliştirmeye devam ediyor. Geçtiğimiz aylarda yeni haftalık “Vodafone Pass” paketlerini duyuran Vodafone, bu paketlerden haftalık “Vodafone Oyun Pass” için dijital oyun dünyasının önde gelen şirketlerinden Zynga ve Netcom Medya ile işbirliğine gitti. Buna göre, “Vodafone Oyun Pass” paketi kullanıcıları, Zynga’nın en popüler 4 oyun uygulaması olan 101 Okey Plus, Okey Plus, Çanak Okey Plus ve Tavla Plus’ı bir hafta boyunca internetinden yemeden oynayabiliyor. Vodafone, müşterilerine oyun içi satın alımlarında kullanabilecekleri 45 bin çip de hediye ediyor. Böylece Vodafone müşterileri, Türkiye’nin ilk çip hediyeli internet paketi haftalık “Vodafone Oyun Pass” ile en sevdikleri tavla ve okey oyunlarını gigabayt hesabı yapmadan doya doya oynayabiliyor.

Haberin Devamı

Engin Aksoy: “Müşterilerimizin oyun keyfini ikiye katlıyoruz”

Dijitalleşen dünyada değişen müşteri ihtiyaçlarına uygun ürün ve hizmetler geliştirdiklerini belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi:

“Vodafone olarak, müşterilerimizin kesintisiz internet ihtiyacını karşılama hedefiyle geliştirdiğimiz kullanıcı dostu internet tekliflerine bir yenisini daha ekliyoruz. Bu doğrultuda, dijital oyun dünyasının önde gelen şirketlerinden Zynga ve Netcom Medya işbirliğiyle sunduğumuz yeni haftalık ‘Vodafone Oyun Pass’ paketini tercih eden müşterilerimiz, Zynga’nın en popüler 4 oyunu olan 101 Okey Plus, Okey Plus, Çanak Okey Plus ve Tavla Plus’ı internetinden yemeden oynayabiliyor ve oyun içi satın alımlarında kendilerine hediye ettiğimiz 45 bin çipi kullanabiliyor. Böylece müşterilerimiz, Türkiye’nin ilk çip hediyeli internet paketi ‘Vodafone Oyun Pass’ ile en sevdikleri tavla ve okey oyunlarını internetleri bitecek korkusu olmadan doya doya oynayabiliyor. Vodafone olarak, müşterilerimizi geleceğin heyecan verici dünyasına hazırlayacak ayrıcalıklı ürün ve servisler sunmaya devam edeceğiz.”

Haberin Devamı

Buğra Koç: “Kullanıcılarımızın oyun deneyimlerini zenginleştirmek için çalışıyoruz”

Türkiye’de eğlence kültürünün önemli parçalarından olan okey ve tavla oyunlarını mobil cihazlarda kullanıcılarla buluşturduklarını ifade eden Zynga Türkiye Genel Müdürü Buğra Koç, şunları kaydetti:

“Kullanıcılarımızın oyun deneyimlerini geliştirmek ve zenginleştirmek amacıyla tüm gücümüzle çalışmaya devam ediyoruz. Vodafone gibi değerli bir markayla kullanıcılarımıza değer katan bir işbirliğinde bulunmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. ‘Vodafone Oyun Pass’ paketine sahip kullanıcılarımız, bir hafta boyunca, hem oyunlarımızda internetinden yemiyor, hem de 45 bin hediye çipin sahibi oluyor. Oyunlarımızda tatlı bir rekabet içinde aynı zamanda sosyalleşerek keyifli zaman geçiren kullanıcılarımız, Vodafone’un sunduğu bu paket sayesinde internetinden yemeden, hediye ettiğimiz çiplerle oyun keyfini artırıyor. Zynga Türkiye olarak, hem oyunlarımızın içinde yaptığımız sürekli geliştirmelerle, hem de Vodafone örneğinde olduğu gibi, heyecan duyduğumuz işbirlikleriyle, kullanıcılarımızın hayatlarına daha fazla kolaylık ve değer katmak için çabalamaya devam ediyoruz.”

Haberin Devamı

Kader Kutun: “Oyuncuların ihtiyaçlarını odağına alan projeler geliştiriyoruz”

Dijital oyunlar ile markaları bir araya getirmeye odaklandıklarını söyleyen Netcom Medya Kurucu Ortağı Kader Kutun ise şöyle konuştu:

“Netcom Medya olarak, oyuncu dürtülerinin iyi anlaşıldığı, analiz edildiği ve elde edilen sonuçlara dayanılarak uzun soluklu stratejilerin oluşturulduğu projelere imza atıyoruz. Bu projeler içinde en heyecan verici olanlarından biri de iş ortağımız Zynga Türkiye ve Vodafone ile birlikte hayata geçirdiğimiz ‘Vodafone Oyun Pass’ projesi oldu. Oyuncuların ihtiyaçlarını odağına alan, onların oyun deneyimini zenginleştirmeye yönelik bu projede, Zynga Türkiye’nin milyonlarca oyuncusu, satın alacakları ‘Vodafone Oyun Pass’ paketi aracılığıyla mobil data tüketim kaygısından uzak bir mobil oyun deneyimi yaşayacak ve 45 bin çiple ödüllendirilecek. İki dünya markasının güçlerini Türk oyuncuların en sevdikleri oyunlardaki deneyimlerini zenginleştirmek üzere birleştirdiğimiz bu proje, hem bizler hem de pazar açısından son derece heyecan verici.”

Haberin Devamı

SMS ya da Vodafone Yanımda üzerinden satın almak mümkün

Vodafone’un yeni oyun kampanyasından yararlanmak isteyen faturasız müşterilerin HAFTALIK OYUN yazarak, faturalı müşterilerin ise HOPASS yazarak 7000’a göndermeleri ya da Vodafone Yanımda mobil uygulamasına girerek Ek Paket Al sekmesinden Haftalık Oyun Pass’i satın almaları yeterli oluyor.

Haftada 3 TL’ye “Vodafone Pass” paketleri

odafone, daha önce aylık tekliflerle sunduğu “Vodafone Pass” paketlerini artık haftalık tekliflerle ve 3 TL’den başlayan fiyatlarla sunuyor. Vodafone’lular, ayrı ayrı satın alabildikleri haftalık “Vodafone Pass İletişim”, “Vodafone Pass Sosyal”, “Vodafone Pass Video” ve “Vodafone Oyun Pass” paketleriyle, Facebook, Instagram, YouTube, Spotify, WhatsApp, Twitter, Facebook Messenger, İzlesene, Fenomen, Karnaval ve Power gibi popüler uygulamaları internetinden yemeden kullanabiliyor.

Vodafone Türkiye hakkında

Gelirler bakımından dünyanın en büyük uluslararası mobil iletişim şirketlerinden biri olan Vodafone Grubu’nun bünyesinde yer alan Vodafone Türkiye, 30 Haziran 2018 itibariyle hizmet sunduğu 23,4 milyon abonesiyle Türkiye’nin ikinci büyük mobil iletişim şirketidir. Türkiye’nin en büyük uluslararası doğrudan yatırımcılarından olan Vodafone Türkiye’nin bugüne kadar toplam yatırımları 20 milyar TL’ye ulaşmıştır. 2010’da Borusan Telekom’u bünyesine katan Vodafone Türkiye, 2011’de de Türkiye’nin en büyük alternatif telekom operatörlerinden Koç.net’i bünyesine dâhil etmiştir. Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonu doğrultusunda bireylere ve kurumlara mobil ses, sabit ses, mobil internet, fiber ve DSL hizmetleri sunan Vodafone Türkiye, yaklaşık 3.300’ü aşkın çalışan kadrosu, 1.200’ü aşkın perakende mağazası ve ekosisteminde bulunan 43.000 paydaşı ile faaliyet göstermektedir.

YORUM YAZ