Arama

Popüler aramalar

Samsunspor Basın Sözcüsü Çakır: Hak ve adalet arıyoruz

Samsunspor Basın Sözcüsü Suat Çakır, Ziraat Türkiye Kupası'nda oynadıkları Trabzonspor maçının ardından TFF'nin kendilerini ceza kuruluna sevk ettiğini ve bunu hak etmediklerini belirterek, "Hak ve adalet arıyoruz" dedi.

Samsunspor'da kulübün Basın Sözcüsü Suat Çakır, TFF'nin kendilerini ceza kuruluna sevk etmesiyle alakalı açıklamalarda bulundu. Çakır, "Başkanımızın yaptığı açıklamalar, taraftarımızın gösterdiği tepkiler ve paylaşım sonrası TFF bizi ceza kuruluna sevk etti. Hem de ağır bir şekilde. Biz, Rizespor maçından sonra federasyona bu hakemle ilgili bir yazı yazdık. Trabzonspor maçı açıklanınca yazı yazdık ve ‘Bu hakemi alın' dedik. Sanki bugünleri bilecekmiş gibi bu yazıyı federasyonun yönetim kuruluna gönderdik. Ceza kuruluna verildik. Verilirken haksız nedenlerle verildik. Trabzonspor maçı sonrası kulübümüz sosyal medyada bir resim paylaştı ve iki tane de cümle vardı. Bizim ifade özgürlüğümüzü engelleyecek şekilde yasak olduğu için bizi ceza kuruluna verdiler. Ne vardı orada? Bir şey yok. Hak ve adalet arıyoruz. Verdiğimiz her tepki ifade özgürlüğü sınırları içinde. Söz konusu paylaşım, anayasal bir hak olan ifade özgürlüğü ve eleştiri hakkı kapsamında kalmaktadır. Somut bir suçlama içermiyor. Sadece iki cümleden ibarettir. Bu dosya üzerinde kulübümüze bir ceza verilmesi durumunda bizlere ne yazık ki ‘artık eleştiride bulunmayın' demek istiyor" diye konuştu.

Haberin Devamı
TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?
Şimdi Keşfet