Arama

Popüler aramalar

Sami Uğurlu: Beşiktaş deplasmanına kazanmak için gideceğiz

Süper Lig'in 29. haftasında yarın deplasmanda Beşiktaş ile karşılaşacak Antalyaspor'un teknik direktörü Sami Uğurlu, karşılaşmadan galibiyetle dönmek istediklerini söyledi.

Beşiktaş'a karşı teknik direktörlük kariyerinde mağlubiyet almadığına dikkati çeken Uğurlu, şunları söyledi:

Haberin Devamı

"Beşiktaş maçlarında özellikle deplasmanlarda iyi sonuçlar aldım. Beşiktaş tabii büyük bir camia. İyi oyunculara sahipler ve son haftalarda iyi oynuyorlar. Çok daha dengeli ve takım halinde oynayan bir takım. Aldığı puanlar da ortada. Çok zor bir maç olacak bizim adımıza. Beşiktaş maçı çok zor ama biz hangi deplasman olursa olsun galibiyet için gidiyoruz. Bu hafta da galibiyet için gideceğiz. Umarım istediğimiz oyunu ortaya koyup oradan 3 puanla ayrılırız."

TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?
Şimdi Keşfet