Radomir Djalovic: Şu an düşme potasının içindeyiz buradan çıkmak istiyoruz
Lig'in 19’uncu haftasında Başakşehir FK deplasmanda karşılaştığı Kaysersipor’u 3-0 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan ev sahibi ekip teknik direktörü Radomir Djalovic ''Şu an düşme potasının içindeyiz buradan çıkmak istiyoruz” dedi.
Hayal kırıklığı yaşadığını söyleyen Kayserispor Teknik Direktörü Radomir Djalovic, “Öncelikli olarak bugün elde ettikleri galibiyetten dolayı Başakşehir’i tebrik etmek istiyorum. Özellikle Beşiktaş maçından sonra daha iyi bir oyun ortaya koyacağımızı düşünmüştüm. Bugünkü mağlubiyetten sonra bir hayal kırıklığı yaşıyorum. Maçın ilk yarısında özellikle 30’uncu dakikaya kadar, penaltı pozisyonuna kadar belki daha iyi olan taraftık ama penaltı olduktan sonra rakip golü attıktan sonra zorlandık. İkinci yarıda aptalca goller yedik diyebilirim. Ama devam edeceğiz. Hiç bir zaman pes etmeyeceğiz. Savaşmaya devam edeceğiz. Mücadele edeceğiz. Yere düşmemek için çalışacağız. Eğer yere düşerseniz herkes üzerine basar. Biz buna müsaade etmeyeceğiz önümüzdeki maçlarda elimizden gelen mücadeleyi gösterip bu zorlu süreçten kurutulacağız. Şu an düşme potasının içindeyiz buradan çıkmak istiyoruz” diye konuştu.


