Arama

Popüler aramalar

İlhan Palut: Türkiye Kupası'nı kazanmayı çok istiyoruz

Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Ziraat Türkiye Kupası'nı müzelerine götürmek istediğini söyledi.

Deneyimli teknik direktör, Türkiye Kupası Finaline ilişkin, şunları kaydetti:

Haberin Devamı

"Trabzonspor'un oyun gücünü ve futbolcularını biliyoruz. Gençlerbirliği'ne de büyük saygı duyuyoruz. Fenerbahçe maçından sonra şehir, kupa heyecanını hissetmeye başladı. Şimdi bu heyecan daha da yükseldi ve 22 Mayıs'a kadar gün geçtikçe artarak devam edecek. Antalya, komşu şehir. Taraftarların maça taşınması açısından avantajlıyız. Antalya büyük bir heyecana sahne olacak. Bu kupayı kazanmayı çok istiyorum. Çünkü her teknik direktör emek veriyor, çok stresli ve yoğun bir işimiz var. Bunun ödülünü almayı kim istemez ki? Var gücümüzle mücadele edeceğiz. İnşallah kazanırız. Hem bu mutluluğu oyuncularımla yaşar hem de şehrimize ve taraftarımıza ikinci kez bu mutluluğu yaşatmış oluruz."

TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?
Şimdi Keşfet