Hüseyin Eroğlu: Her maçı kazanmak için oynamak en önemli kriterimiz
Çorum FK Teknik Direktörü Hüseyin Eroğlu, deplasmanda, iç sahada fark etmeden her maçı kazanmak için oynadıklarını belirterek, "İnandığım ve bildiğim bir şey var, 5 ay sonra zaten Süper Lig'de olacağız" dedi.
Her haftanın önemli olduğunu belirten Hüseyin Eroğlu, "İnandığım ve bildiğim bir şey var, 5 ay sonra zaten Süper Lig'de olacağımız. Bunu neden söylüyorum, bizim için bir deneyim, bir tecrübemiz vardı. Önceki yıllarda da bu durumu yaşadık. Şu an geldiğimiz nokta puan anlamında biraz fark olsa da önümüzdeki süreçte bunu kapatıp, yukarı çıkacağımız ve hedeflediğimiz Süper Lig'e ulaşacağımızı söyleyebilirim. Çalışmalarımız gerçekten çok iyi bir şekilde devam ediyor. Bu haftayla beraber aslında çıkışımızın başlayacağını düşünüyorum. Rakiplerin her biri zor. Geçtiğimiz hafta bu durumu yaşadık ama biz de güçlü bir takımız ve güçlü bir oyunu sahaya koyduğumuzda da gerçekten bu ligin favorilerinden biri haline geliyoruz. Oyuncularıma güveniyorum, bu maç bizim için bir başlangıç olacaktır. Sarıyer, çıkışta olan ve sahalarında başarılı olan bir takım. Ama bizim için de artık rakibin önemi yok. Nasıl geçen hafta rakibe saygı duyuyoruz dediysem gene aynısı geçerli. Deplasman, iç saha fark etmeden her maçı kazanmak için oynamak en önemli kriterimiz" şeklinde konuştu.


