Arama

Popüler aramalar

Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, mazbatasını aldı

Galatasaray Spor Kulübü Olağan Seçim Genel Kurulu'nda yeniden başkan seçilen Dursun Özbek ve tüm kurulları, düzenlenen törenle mazbatalarını aldı.

Törende konuşan Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, "Bildiğiniz gibi 2022 döneminden itibaren, 2022-2024 ve 2026 dönemleri için benim başkanlığımda yönetim kurulları oluşturduk. Geçtiğimiz 4 sene içinde yapmış olduğumuz icraatlar Genel Kurul tarafından beğenildiği ve kabul edildiği için 2026-2028 dönemi için tekrar bu göreve bizleri layık gördü. Bu bizim sorumluluğumuzu daha da artırıyor. Çünkü her seferinde, her dönemde geçmiş dönemde yapılanın üzerinde icraatımız olması lazım. Kendimizi hem sportif manada hem de spor dışı faaliyetlerde daha iyisini yapmak zorunda hissediyoruz. O yüzden bu göreve talip olduk. Bütün Galatasaraylıların, Genel Kurulumun, taraftarlarımın, herkesin şundan emin olması lazım; evet, bu amaçla geliyoruz. Bu dönemde geçmiş dönemde yaptıklarımızdan daha fazlasını, daha iyisini yapmak gayreti içinde olacağız. Ben bugüne kadar Galatasaray camiasının, Genel Kurul ve taraftarların bize verdikleri desteği aynen devam ettirmelerini istiyorum. Onların desteğiyle biz bu başarıyı sağladık. Bundan sonra da başarıyı daha yukarı çekmek için yine onların desteğine büyük ihtiyacımız var. 2026-2028 döneminin Galatasaray Spor Kulübü için hayırlı olmasını diliyorum. Arkadaşlarımla beraber Galatasaray Spor Kulübü'nü güzel günlere taşıyacağımız için de söz veriyorum" ifadelerini kullandı.

Haberin Devamı
TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?
Şimdi Keşfet