Derbi sonrası Fenerbahçe'ye Samandıra'da tepkili karşılama
27 Nisan 2026, Pazartesi 11:08Güncelleme Tarihi:
Süper Lig'in 31. haftasında Galatasaray'a 3-0 mağlup olan Fenerbahçe'de taraftarlar, futbolculara tepki gösterdi.
| AA
Yaklaşık 150 taraftar, derbinin sona ermesinin ardından Samandıra'daki Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nin önünde sarı-lacivertli futbolcular ile teknik ekibin bulunduğu takım otobüsünü bekledi.
Haberin Devamı ›
Taraftarlar, otobüsün tesislere girişi esnasında futbolculara ve yönetime tepki gösterdi. Otobüse yabancı maddeler atan sarı-lacivertli taraftarlar, "istifa" tezahüratlarında da bulundu.
TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?


