Beşiktaş-Trabzonspor derbisinde tribünlerden tepki!
Beşiktaş-Trabzonspor derbisinde tribünler geceye damga vurdu. Siyah-beyazlı taraftarlar maçın başında sessiz protesto yaparken, Orkun’un golü sonrası futbolcular Sergen Yalçın’a koştu. Trabzonspor’un beraberlik golünün ardından ise statta “Yönetim istifa” sesleri yükseldi.
Beşiktaş, Süper Lig'in 33. haftasında evinde Trabzonspor ile derbi maçında karşı karşıya geldi.
Haberin Devamı ›
MAÇIN BAŞLAMA DÜDÜĞÜ İLE PROTESTO
Maçın başlama düdüğüyle birlikte Beşiktaşlı taraftarlar, sahaya sırtını dönerek sessiz protestoda bulundu.
GOL SONRASI SERGEN YALÇIN'A KOŞTULAR
Mücadelenin 13. dakikasında ön alan baskısı yapan Oh ceza sahası içinde topu aldıktan sonra kalecinin müdahalesiyle yerde kaldı. Hakem penaltı noktasını gösterdi. Kazanılan penaltı vuruşunda topun başına geçen Orkun kendi soluna yaptığı vuruşla topu ağlara gönderdi. Golün ardından Beşiktaşlı futbolcular teknik direktör Sergen Yalçın'a koşarak gol sevincini yaşadı.
'YÖNETİM İSTİFA' TAZAHÜRATLARI
Santra sonrasında hızlı çıkan Trabzonspor'da Umut Nayir'in pasında sol kanattan ceza sahasına giren Zubkov karşı karşıya pozisyonda topu ağlara gönderdi ve skor 1-1'e geldi. Bu golün ardından Siyah Beyazlı ekibin taraftarları 'Yönetim istifa' tezahüratlarında bulundu.


