Arama

Popüler aramalar

Ahmet Ürkmezgil: Önümüzde güzel günler var

Beşiktaş Divan Kurulu Başkanı Ahmet Ürkmezgil, divan toplantısında yaptığı konuşmada, "Önümüzde güzel günler var. Ama o güzel günlere ancak birlikte yürüyerek ulaşabiliriz. Siyah-beyaz bayrağı hep birlikte daha yükseklere taşıyacağız" dedi.

Göreve geldikleri günden itibaren camia içerisinde birleştirici bir olgu olmaya çalıştıklarını söyleyen Ürkmezgil, "Göreve geldiğimiz ilk günden itibaren söz verdik. Birlik Divanı sloganı ile yola çıktık ve bu birlikteliği sağlamak için var gücümüzle çalışacağız. Bu sözümüzün en somut yansımalarından biri, Akaretler'deki C Blok'ta hayata geçirdiğimiz büyük proje; Süleyman Seba Müzesi ve Divan Kurulu Lokali. Göreve gelir gelmez yapımına başladığımız bu eser, son hızıyla ilerliyor ve şunu gönül rahatlığıyla müjdelemek istiyorum ki inşallah mayıs ayı sonunda kapılarını açıyoruz. Bu müze, yalnızca vitrinlerde duran kupalardan ve fotoğraflardan ibaret olmayacak. Bu mekan, Beşiktaş'ımızın hafızasını, Süleyman Seba'nın ruhunu ve bu camianın onlarca yıllık birikimini gelecek nesillere aktaracak yaşayan bir alan olacak. Önümüzde güzel günler var. Ama o güzel günlere ancak birlikte yürüyerek ulaşabiliriz. Siyah-beyaz bayrağı hep birlikte daha yükseklere taşıyacağız. Buna yürekten inanıyor, hepinize sevgi ve saygılarımı sunuyorum" ifadelerini kullandı.

Haberin Devamı
TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?
Şimdi Keşfet