Acun Ilıcalı: Bu kadar duaya değil Middlesbrough, Real Madrid olsa dayanamazdı
Hull City'nin Premier Lig zaferinin ardından açıklamalarda bulunan kulüp sahibi Acun Ilıcalı "Parayla olmuyor bu işler" dedi.
İngiltere Championship play-off finalinde Middlesbrough'yu 1-0 yenen Hull City, Premier Lig'e yükseldi. Karşılaşmanın ardından Hull City taraftarları, Wembley Stadyum'u çıkışında galibiyet kutlaması yaptı. Türk iş insanı Acun Ilıcalı da seremoniye katılarak kupayı kaldırdı. Premier Lig zaferinin ardından sıcağı sıcağına açıklamalarda bulunan Ilıcalı, "Çok dua aldık, bu kadar duaya Real Madrid olsa dayanamazdı." dedi. İşte Ilıcalı'nın Premier Lig ve transfer sözleri...
Haberin Devamı ›
Futbol çılgın bir şey
Bu kesinlikle hayatımın en güzel günü. Çünkü kariyerim boyunca iş hayatımda sıfırdan başlayarak pek çok başarıya imza attım ama futbol çılgın bir şey. Her meslekte her anın tadını çıkarabilirsin. Ancak futboldan alınan zevk, topun ağlara gitmesi, maçı kazanman... Bunlar psikolojik açıdan bambaşka bir şey.
Bu kadar duaya Real Madrid olsa dayanamazdı
Çok uzun süre bekledik. Son beş dakika boyunca kıpırdayamadım çünkü son dakikada yiyeceğimiz bir golü kaldıramazdım. Çok dua aldık, bu kadar duaya Real Madrid olsa dayanamazdı. Ben futbolu yaşayan birisiyim. Bir olaya konsantre olursam, her şeyimi veriyorum. Hayatta hiç başarısız olmadım. Futbola girdim, Allah yine nasip etti.
Futbol zannedildiği kadar komplike bir iş değil
Haberin Devamı ›
Fenerbahçe'de yönetici olmak kolay değil, çok büyük bir kulüp ve benim aşkım. O zaman buraya uğrayamadım ben. Amrabat transferini yaparken Hull City'ye forvet alamamıştık. Futbolda biraz kafayı yemiş bir yapım var, bunun dışında iyi bir ekip kurarsanız her şey değişiyor. Futbol dünyasının içinde hayatım geçti zaten. Futbol zannedildiği kadar komplike bir iş değil benim gözümde ama yanlışı da affetmiyor. Büyük bir ekonomi dönüyor tabii ki.
Bizden 2-3 kat bütçeli takımlar vardı ama biz çıktık
Oturup şimdi planlayacağız. Hata affetmez futbol. Bizden 2-3 kat bütçeli takımlar vardı ama biz çıktık. Parayla olmuyor bu işler, bu işler bu kadar kolay değil. Çok doğru tercihler yapmanız gerekiyor. Şu anda bir şey konuşmamamız lazım. O durumda değilim. Bizim kendimize gelmemiz 10 gün sürer. Dinlenmemiz lazım. Play-off'lar çok yoğun geçti bizim için.""Filmin sonu mutlu bitti, mutluyuz.
İnsanların emeklerinin karşılığını görmek çok güzel
Dünyanın en başarılısı, en iyisiyim demedim. Her şeyimi ortaya koyan birisiyim. Hayatta konsantre olduğum konularda sıra dışı enerji veriyorum. İnsan konusunda, insanları seviyorum. Benim için çalışanlarım, futbolcular hep özel. Aramızda bağ... Bugün soyunma odasında beni duygulandırdılar. İnsanların emeklerinin karşılığını görmek çok güzel. Tabii ki en iyisi olduğumu düşünmüyorum ama kafaya taktığım zaman da takıyorum.


