Milli atıcılar Şevval İlayda Tarhan ile Sertaç Yıldırım'dan bronz madalya
11 Mayıs 2026, Pazartesi 17:17Güncelleme Tarihi:
Hırvatistan'ın Osijek kentinde düzenlenen Avrupa Ateşli Silahlar Şampiyonası'nda mücadele eden Şevval İlayda Tarhan ile Sertaç Yıldırım bronz madalya kazandı.
| AA

Milli atıcılar Şevval İlayda Tarhan ile Sertaç Yıldırım, Avrupa Ateşli Silahlar Şampiyonası'nda 25 metre tabanca düet kategorisinde üçüncü oldu.
Haberin Devamı ›
Türkiye Atıcılık Federasyonunun açıklamasına göre Hırvatistan'ın Osijek kentindeki şampiyonada Türkiye'nin ilk madalyasını, Şevval İlayda Tarhan-Sertaç Yıldırım ikilisi kazandı.
25 metre tabanca düet kategorisinde Türkiye'yi temsil eden Şevval İlayda Tarhan ile Sertaç Yıldırım, bronz madalya elde etti.
Türkiye'nin 11 sporcuyla katıldığı şampiyonada milli atıcılar, müsabakalarını 14 Mayıs'ta tamamlayacak.
TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?





