MENÜ

Mehmet Muharrem Kasapoğlu: 'Sponsorluk ilişkisi tek taraflı değil'

"Brand&Sport Summit 2020" organizasyonuna katılan Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, "Sponsorlukta alanların da verenlerin de farklı bir sorumluluk alanı var. 2 tarafı da kapsayan bu sorumlulukların başarıyla yerine getirilmesi, sağlam bir altyapı gerektiriyor" dedi.

Mehmet Muharrem Kasapoğlu: 'Sponsorluk ilişkisi tek taraflı değil'

Markalar ile spor dünyasından isimleri bir araya getiren "Brand&Sport Summit 2020" organizasyonuna çevrim içi katılan Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, sporun markalar açısından önemine değindi. Zirvenin, sporun tüm paydaşlarının katılması nedeniyle önemine vurgu yapan Mehmet Muharrem Kasapoğlu, "Marka ve spor ilişkisi tüm yönleriyle yeni yaklaşımların ortaya atıldığı bir platform. Birçok profesyonel burada kendini ifade etme şansı yakalıyor. Spor, fiziksel aktivitenin çok ötesinde bir olgu. Tüm dünyada takip edilen, talep gören ciddi ekonomiyi içerisinde bulunduran ve gündem meydana getiren alanlardan biri. Bu nedenle üründen üretime, finansmandan insan kaynağına, araştırma geliştirmeden pazarlamaya kadar pek çok fonksiyonunu ortaya koyan bir yaklaşım." ifadelerini kullandı.

Haberin Devamı

"Sponsorluk, kazan kazan ilişkisi"

Sponsorlukta her iki tarafın da kazandığını ve sponsorluk açısından önümüzdeki sürecin önemine vurgu yapan Kasapoğlu, "Sponsorlukların standart reklamlara göre 4 kat yüksek farkındalık oluşturduğunu görüyoruz. Sponsorluk ilişkisi tek taraflı değil. Kazan kazan ilişkisi söz konusu. Sponsorlukta alanların da verenlerin de farklı bir sorumluluk alanı var. 2 tarafı da kapsayan bu sorumlulukların başarıyla yerine getirilmesi, sağlam bir altyapı gerektiriyor." değerlendirmesinde bulundu. Kasapoğlu ayrıca 2004 yılında yapılan kanun değişikliğiyle sponsorların önünün açıldığını dile getirdi.

YORUM YAZ