Kayserispor'da Bilal Bayezit: Yine ligde kalacağız
04 Mayıs 2026, Pazartesi 11:01Güncelleme Tarihi:
Kayserispor'un kalecisi Bilal Bayezit, kalan 2 maçta kazanıp kümede kalacaklarını ifade etti.
| İHA

Kayserispor, ligin 32. haftasında sahasında konuk ettiği Eyüpspor ile 1-1 berabere kaldı. Maçı değerlendiren Kayserispor'un kalecisi Bilal Bayezit, "Bugün kötü başladık. Ama sonradan dengeledik. Kazanmalıydık. Taraftarımız inanılmaz destek oldu. Onlardan özür dileriz. Üzgünüz" dedi.
Bayezit, "Ben 5 yıldır buradayım. "Kayserispor öldü" denirken defalarca kurtulmuştur. İnanıyoruz ki son 2 maç savaşıp kazanarak yine ligde kalacağız" diye konuştu.
Haberin Devamı ›
TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?






