Arama

Popüler aramalar

Kayserispor 11 sezon sonra Süper Lig'e veda etti

Kayserispor, Süper Lig’de hedefine ulaşamadı. Sarı kırmızılılar, 11 sezon sonra lige veda etti.

Kayserispor 11 sezon sonra Süper Lig'e veda etti

Kayserispor, 2015-2016 sezonunda yeniden yükseldiği Süper Lig’e veda etti. Son yıllarda sürekli ekonomik sıkıntı, kadro yetersizliği ve başarısız sonuçlardan arınmaya çalışan sarı-kırmızılı ekip, sezonun tamamlanmasına 1 hafta kala küme düşen takımlar arasında yer aldı. Alanyaspor deplasmanına umutlu giden sarı kırmızılı ekip, sahadan 3-1 mağlup ayrılmasının ardından lige veda etti.

Haberin Devamı

Kayserispor, önümüzdeki sezon yoluna Trendyol 1. Lig’de devam edecek.

TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?
Şimdi Keşfet