Arama

Popüler aramalar

Gençlerbirliği teknik direktörü Metin Diyadin: 'Çok mutluyum'

Trendyol Süper Lig'in son haftasında Trabzonspor'u deplasmanda 3-0 yenerek ligde kalan Gençlerbirliği'nin teknik direktörü Metin Diyadin konuştu.

Gençlerbirliği teknik direktörü Metin Diyadin: 'Çok mutluyum'

Gençlerbirliği Süper Lig'in 34. ve son haftasında konuk olduğu Trabzonspor'u 3-0 mağlup ederek kümede kalmayı başardı. 

'ÇOK MUTLUYUM'

Maçın ardından Metin Diyadin şöyle konuştu: "Gençlerbirliği'ni ayakta tuttuğum için çok mutluyum. Ligde 9 maç çalıştım. 15 puan aldık. Ben oyunculara her zamanki gibi, kimle oynarsak oynayalım nasıl oynamamız gerektiğini söyledim. "

Haberin Devamı

Gençlerbirliği teknik direktörü Metin Diyadin: Çok mutluyum




'TEŞEKKÜR ETTİM'

Diyadin konuşmasının devamında şu ifadeleri kullandı: "Maçtan sonra da Gençlerbirliği'ni ligde tuttukları, varlığının devamını sağladıkları için çok teşekkür ettim."
TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?
Şimdi Keşfet