Gençlerbirliği Başkanı Haydar Arda Çakmak: 'Transfer yasağı kalkacak'
20 Mayıs 2026, Çarşamba 21:08Güncelleme Tarihi:
Gençlerbirliği Başkanı Haydar Arda Çakmak transfer yasağına ilişkin ödemelerin yapıldığını açıkladı.
| AA

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Haydar Arda Çakmak, FIFA tarafından verilen transfer yasağına ilişkin ödemelerin yapıldığını söyledi.
Haberin Devamı ›
Çakmak, AA muhabirine, Daniel Popa dosyasından kaynaklanan geçici transfer yasağıyla ilgili 25 bin avroluk ödemenin gerçekleştirildiğini ve yasağın 1-2 gün içerisinde kalkmasını beklediklerini ifade etti.
Ayrıca kırmızı-siyahlı ekipte Emre Zahid Sağlam dosyasının da FIFA'ya ulaştırıldığını öğrendiklerini dile getiren Çakmak, bu oyuncu için de 48 bin avro ödeme yapıldığını sözlerine ekledi.
TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?





