'Sen at, dedi ona teşekkür ediyorum' Osimhen'den Barış Alper'e penaltı jesti
26 Nisan 2026, Pazar 23:05Güncelleme Tarihi:
Galatasaray'ın Fenerbahçe'yi 3-0 mağlup ettiği derbide penaltıdan golünü atan Barış Alper Yılmaz, ilk golün sahibi Osimhen'le penaltı kararı sonrası yaşadıkları diyaloğu paylaştı. Zaferin ardından Galatasaraylı futbolculardan peş peşe değerlendirmeler..
"Doktor Yener'e ve sağlık ekibine teşekkür ediyorum. Çok iyi iş çıkardılar. Yüzde yüz dönmem imkansız ama beni psikolojik olarak çok iyi hazırladılar. Tüm takım olarak iyi mücadele ettik. Kupada taraftarımızı hayal kırıklığına uğrattık. Takımımın oyunundan dolayı gururluyum, galibiyetten dolayı mutluyum. "Her derbide olduğu gibi... Biliyorsunuz, her takıma karşı gol atabilirim. Bu benim işim. Bu işi iyi yapıyorum. Takımı tebrik etmek lazım, nasıl hazır olduğumuzu gösterdik. Şampiyonluk hedefimize bir adım daha yaklaştık. Samsunspor kaliteli bir rakip. Bundan sonraki her maçı kazanmak isteyeceğiz. Sezonun iyi bitmesi için her rakibi önemseyeceğiz, her maçı kazanmak isteyeceğiz. Samsunspor zor bir rakip ama biz elimizden geleni yapacağız. Şahsen çok internete bakmıyorum. Tesise geldiğimde kulüpten biri (kullandığı koruyucu ekipman ile ilgili itiraz) bundan bahsetti. Ben anlamıyorum bu insanları. Ligin en iyi takımına karşı mücadele edecekler ama bundan şikayet ediyorlar. Ben golümü attım, işimi yaptım, elimden geleni yaptım. Benim için önemli olan buydu. "Çok kez söyledim, söylemekten sıkılmayacağım, tekrar tekrar söyleyeceğim; Galatasaray'ı her şeyiyle seviyorum. Fırsat olduğu sürece bu armayı hep koruyacağım. Bunu kalbimden söylüyorum. Her şeyimle mücadele edeceğim bu arma için."