Galatasaraylı futbolculardan şampiyonluk sözleri: 'Diyecek bir şey bulamıyorum!' Rams Park'ta inanılmaz coşku...
09 Mayıs 2026, Cumartesi 22:32Güncelleme Tarihi:

GALATASARAYLI OYUNCULARIN ŞAMPİYONLUK SÖZLERİ
Galatasaray, evinde Antalyaspor'u 4-2 yenerek Süper Lig şampiyonluğunu ilan etti. Karşılaşmanın ardından Galatasaraylı futbolcular, saha içinde yayıncı kuruluşun mikrofonlarına konuştu. İşte sarı-kırmızılı oyuncuların zafer gecesi yorumları...

'HERKESİN BÜYÜK EMEĞİ VAR'
Yunus Akgün: "Allah'a bin şükür. 4 sene üst üste şampiyon olduk. Herkesin büyük emeği var. Herkes çok emek verdi. Camiamıza hayırlı olsun. 26, 27, 28... Her sene Galatasaray şampiyonluğu kovalayacaktır."

'DİYECEK BİR ŞEY BULAMIYORUM!'
Abdülkerim Bardakcı: "Bizim için çok önemliydi. Tarih yazacaktık, çok şükür bize nasip oldu. Çok zor bir maçtı. Psikolojik olarak çok zor bir maçtı ama çok iyi bir takımımız var. Her şeyin üstesinden gelebilecek bir takımımız var. Çok mutluyuz. Diyecek bir şey bulamıyorum. Allah'a şükürler olsun."

'ÇOK ÖZEL BİR DUYGU'
İlkay Gündoğan: "Çok mutlu ve gururluyuz. Çok özel bir duygu, benim için çok özel bir his. Tüm ekibi, camiayı tebrik ediyorum. Özel bir başarı ve özel bir duygu. Çok mutluyuz."

'ANIN TADINI ÇIKARMAK İSTİYORUM'
Barış Alper Yılmaz: "Diyeceğim çok bir şey yok şu anda. Anın tadını çıkarmak istiyorum. Zaten bolca konuşacağız başka zaman. Kolay olmadı bizim için. Bir sene kamplar, seyahatler, insan yoruluyor. Bu mücadeleyi bırakmadık. Şampiyon olduk, mutluyuz. Taraftarımıza armağan olsun."

'BİZ GALATASARAY'IZ!'
Victor Osimhen: "Biz Galatasaray'ız, çok mutluyuz. Antalyaspor bizi zorladı ama biz Galatasaray'ız. Takım çok iyi performans gösterdi. Çok mutluyuz."
