Galatasaray yönetiminden Victor Osimhen için '150 milyon euro' açıklaması! Canlı yayında duyurdu
Süper Lig'de üst üste 4. şampiyonluğuna ulaşan Galatasaray'da takımın Nijeryalı yıldızı Victor Osimhen'in takımdaki geleceğine dair kulüp yönetiminden açıklama geldi. Osimhen'in taliplerinin farkında olduklarını söyleyen Galatasaray Sportif A.Ş. Başkan Vekili Abdullah Kavukcu, Nijeryalı yıldızın geleceği hakkında konuştu. İşte detaylar...
Galatasaray'ın şampiyonluğunu ilan etmesinin ardından Victor Osimhen'in transfer konusu yeniden gündeme geldi. Adı dev kulüplerle anılan Nijeryalı golcü için Galatasaray Sportif A.Ş. Başkan Vekili Abdullah Kavukcu'dan açıklama geldi.

Galatasaray'ın Osimhen için 150 milyon euro talep ettiği konuşulurken, söz konusu bedel Abdullah Kavukçu'ya soruldu. HT Spor'a konuşan Kavukcu, "Osimhen'i 150 milyon euroya satar mısın? Ben Abdullah Kavukcu olarak satmam ama son karar başkanımızın ve yönetim kurulumuzundur." dedi.

Osimhen hakkındaki sözlerine devam eden Kavukcu, "Şu anda Osimhen bizimle beraber. Herhangi bir görüşme yapmadık. Ne transfer ne de teklif... Bunlara bakmadık bile. Zaten Osimhen'i herkes izleme altına alıyor" şeklinde konuştu.
