Derbiden sonra primler belli oldu
28 Nisan 2026, Salı 06:59Güncelleme Tarihi:
Süper Lig'in 31. haftasında sahasında Fenerbahçe'yi 3-0 mağlup eden Galatasaray'da derbinin primi belli oldu. İşte detaylar...

Fenerbahçe zaferi sonrası soyunma odasına inen Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, futbolculara galibiyet primi olarak 5 milyon Euro ödeneceğinin müjdesini verdi.
Haberin Devamı ›
Okan Buruk'tan tarihe geçen performans!
TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?






