Hem Fenerbahçe'den ayrıldı, hem de ülkeden ayrıldı! Sessiz sedasız gitti...
16 Mayıs 2026, Cumartesi 12:53Güncelleme Tarihi:
Sözleşmesi sona eren ve sezon başından beri süre aşmayan tecrübeli futbolcu Fenerbahçe'den ayrıldı. Söz konusu oyuncunun İstanbul'dan da ayrıldığı ve Kopenhag'a gittiği ifade edildi.

Bu sezon Fenerbahçe'de süre alamayan ve sarı-lacivertli ekipte sözleşmesi sona eren Emre Mor, takımdan ayrıldı. Öte yandan tecrübeli futbolcu Kopenhag'a gitti.
Haberin Devamı ›
SÖZLEŞMESİ BİTTİ
Emre Mor'un 2022 yılında geldiği Fenerbahçe'de sezon sonu sözleşmesi sona erdi. 28 yaşındaki futbolcu İstanbul'dan ayrıldı ve Kopenhag'a gitti.

LİSANSI ÇIKARILMAMIŞTI
Bu sezon lisansı çıkarılmayan ve resmi maçlarda forma şansı bulamayan Emre Mor, yalnızca bireysel antrenmanlar yaptı.
SON RESMİ MAÇINI 2024'TE ÇIKTI
Emre Mor son resmi maçına 4 Mayıs 2024 tarihinde çıktı.

TRANSFERDE SON DAKİKA!
TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?






