Fenerbahçe'nin yeni stadyumu! Aziz Yıldırım'dan büyük proje...
14 Mayıs 2026, Perşembe 11:07Güncelleme Tarihi:

Fenerbahçe’de başkan adayı Aziz Yıldırım stat kapasitesinin artırılmasına yönelik projeyi hayata geçirmeyi planladığı öğrenildi.

2024 yılındaki genel kurulda Yıldırım stadın kapasitesinin artırılması projesini açıklamış, yönetim kurulu listesinde yer alan Nihat Özbağı da stat büyütme projesini tanıtmıştı.

Hazırlanan projeye göre, Yıldırım’ın göreve gelmesi halinde kapasitenin 65 bine çıkarılması planlanıyor. Projeye Fenerbahçe eski yöneticisi iş insanı Nihat Özdemir’in de destek vereceği ifade edildi.
