Arama

Popüler aramalar

1. Lig'e yükselen son takım Muğlaspor oldu

2. Lig play-off etabı Beyaz Grup finalinde normal süresi ve uzatma dakikaları 0-0 biten karşılaşmada Muğlaspor, penaltılarda Seza Çimento Elazığspor'u 8-7 yendi ve 1. Lig'e yükselen son takım oldu.

1. Lig'e yükselen son takım Muğlaspor oldu

2. Lig play-off etabı Beyaz Grup finalinde, normal süresi 0-0 biten maçta penaltı atışlarında Seza Çimento Elazığspor'u 8-7 yenen Muğlaspor, Trendyol 1. Lig'e yükseldi.

Haberin Devamı

Bursa Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadı'ndaki final müsabakasında Muğlaspor ile Seza Çimento Elazığspor karşı karşıya geldi.

Karşılaşmanın ilk yarısında iki takım da dengeli oynadı ve soyunma odasına 0-0 eşitlikle gidildi.

İkinci yarıda ve uzatmalarda sonuç değişmeyince penaltı atışlarına geçildi.

Penaltılarda Muğlaspor 8-7 galip gelerek Trendyol 1. Lig'e çıkan taraf oldu.

Maçın bitiş düdüğünün ardından Muğlaspor futbolcuları ve taraftarları büyük sevinç yaşadı.

TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?
Şimdi Keşfet