1. Lig'e yükselen son takım Muğlaspor oldu
10 Mayıs 2026, Pazar 22:46Güncelleme Tarihi:
2. Lig play-off etabı Beyaz Grup finalinde normal süresi ve uzatma dakikaları 0-0 biten karşılaşmada Muğlaspor, penaltılarda Seza Çimento Elazığspor'u 8-7 yendi ve 1. Lig'e yükselen son takım oldu.
| AA

2. Lig play-off etabı Beyaz Grup finalinde, normal süresi 0-0 biten maçta penaltı atışlarında Seza Çimento Elazığspor'u 8-7 yenen Muğlaspor, Trendyol 1. Lig'e yükseldi.
Haberin Devamı ›
Bursa Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadı'ndaki final müsabakasında Muğlaspor ile Seza Çimento Elazığspor karşı karşıya geldi.
Karşılaşmanın ilk yarısında iki takım da dengeli oynadı ve soyunma odasına 0-0 eşitlikle gidildi.
İkinci yarıda ve uzatmalarda sonuç değişmeyince penaltı atışlarına geçildi.
Penaltılarda Muğlaspor 8-7 galip gelerek Trendyol 1. Lig'e çıkan taraf oldu.
Maçın bitiş düdüğünün ardından Muğlaspor futbolcuları ve taraftarları büyük sevinç yaşadı.
TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?





