Arama

Popüler aramalar

Zeki Murat Göle: 'Şampiyonluğu kaybettik, söyleyecek fazla bir şey yok!'

Fenerbahçe Teknik Sorumlusu Zeki Murat Göle, Konyaspor maçının ardından yaptığı açıklamada şampiyonluğu kaybettikleri için üzgün olduklarını söyledi. İşte detaylar...

Zeki Murat Göle: 'Şampiyonluğu kaybettik, söyleyecek fazla bir şey yok!'

Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında deplasmanda TÜMOSAN Konyaspor'u 3-0 mağlup eden Fenerbahçe'de yardımcı antrenör Zeki Murat Göle, çok üzgün olduklarını belirterek, Şampiyonlar Ligi ön eleme turu oynama hedefini gerçekleştirdiklerini söyledi.

Haberin Devamı

'Öncelikle çok üzgünüz'

Göle, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, "Öncelikle çok üzgünüz. Bu akşam şampiyonluğu kaybettik. Şampiyonlar Ligi ön eleme turu oynamak için bir hedefimiz vardı, bu akşam sadece onu gerçekleştirebildik." dedi.

Zeki Murat Göle: Şampiyonluğu kaybettik, söyleyecek fazla bir şey yok

'Sistem değişikliğine gittik'

Oyuncuları tebrik eden Göle, "Belli bir sistem değişikliğine gittik. Adam adama savunma anlayışıyla bu son iki maçımızı oynadık. Çok başarılı oldular. Maç içinde bazı organizasyonlarımız vardı. Özellikle duran top organizasyonunda bir gol bulduk. Diğer setlerden de başarılı hücumlar gerçekleştirdik. Bu bizim için olumlu bir taraf. Onun için de söyleyecek fazla bir şey yok." diye konuştu.

TV Rehberi
Hangi maç
Hangi kanalda?
Şimdi Keşfet