Aziz Yıldırım: 'İkisini de alacağız!' Canlı yayında transfer ve teknik direktör açıklaması...
Fenerbahçe'de kongre öncesi başkan adayları projelerini sunmaya ve transfer açıklamaları yapmaya devam ediyor. Adaylardan Aziz Yıldırım, canlı yayında açıklamalarda bulundu. Yıldırım, iki santrfor ile son görüşmeleri yaptıklarını ve yarın açıklayabileceklerini söyledi. İşte Yıldırım'ın tüm sözleri...
Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım'ın katıldığı canlı yayın programı sona erdi. Yıldırım'ın tüm açıklamalarını aşağıdan okuyabilirsiniz...

"UEFA ile görüştüm, '60 milyon euro limitiniz var' dediler. Ama şimdi kulüp bir bildirim yapacakmış lisans almak için. O bildiriden sonra ne yazıyorsa o kadar limit olacak. Ama oyuncu satınca ve sponsorluklar gelince o limit yükselir. Bu bizi rahatsız etmeden çözeriz."

"Soyunma odasına her zaman inerim. 20 sene indim, idmana da gittim, konuştum. Avrupa'ya git bakayım hangi başkan girmiyor? Sorumlu biziz. Seyircide de dağınıklık var. Tribün gruplarının hepsi bir araya gelecek. Hepimiz Fenerbahçe kimliğinin altında toplanıp mücadele edeceğiz."
"Herkese beyaz sayfa açıyoruz. Biz savaşa, haksızlık olursa başlarız. Her maçı yeniyorsak neden savaşayım? Sahada gördüğü dışında çalan bir hakem olursa o zaman külahları değişiriz."
Oğuz Çetin ve ekibi şu anda çalışıyorlar. Bir menajere 35 tane futbolcu ismi geliyor. Çok alakasız biri bana telefon açıyor bizim eski futbolcu, 5-6 oyuncu ismi yazıyor. İlk hedef santrforu halletmek. Yarın öğlen bile söyleyebilirim. Bu iki golcüden sonra ihtiyaçlara bakıp ona göre transfer yapacağız. İsimler belli, görüşürüz. Problem değil ki. Piyasalar belli, herkes de Fenerbahçe'ye koşa koşa gelir. Burada güven meselesi var. Ben

"Televizyonlarda bazı gazeteciler, para karşılığı transfer haberleri yapıyor. Hepsini biliyorum. Alacakmış, gelecekmiş, anlaşacakmış. Aldıysa ‘aldı’ yazacaksınız!"
"Menajer pazarı olmuş her yer. Bir sürü menajer, sosyal medyayla ortak olmuş iş yapıyorlar. 8 senede menajerlik sistemi çok acayip bir yere gitmiş. Sosyal medyadan kulüpleri karıştırmaya çalışmaya kimsenin hakkı yok. Devlet bu konuya el atmalı."
"İki oyuncuyla (Vedat Muriqi ve Guirassy) görüşüyoruz, son aşamaya geldik. Bu konulara girince oyuncunun fiyatı artıyor. Biri için şu andaki mevcut yönetim rakamı belirlemiş. Kulübüyle ilgili konuşma yapılıyor. O beyefendi de (Hakan Safi) gidip görüşeceğim diyor. Sordum, gelen giden yok dediler. Yarın veya seçimden sonra söyleyebiliriz. Ama iki tane santrfor gelecek.
Teknik direktör kararını henüz vermedik. Yerli de olabilir yabancı da. Seçimden sonra açıklarız. Ama Samandıra'da Kuyt, Dzeko ve Volkan Demirel gibi bu kulübün ruhu olan eski oyuncuların katılmasını istiyoruz. Üç tane eski oyuncunun oraya gelmesini istiyoruz ki ruh yaratalım. Alex'i istesem, ihtiyaç varsa getiririm. Görev verebilecek bir pozisyon varsa veririz. Futbol aklımız Oğuz Çetin ve yönetimden birkaç isim olacak."
"Ademola Lookman... Bütün sayfalar yazdı. Merak ettim, bu kadar santrfor arıyorlar. Biz de 'iyi' dedik. İngiltere'de Tottenham-Atletico Madrid maçına gittim, merak edip izledim. Hakikaten iyi oyuncu, ama kenar oyuncusu. Fenerbahçe'nin ihtiyacı ise santrfor. 40 milyon euro diyorlar, iyi ki almamışlar."
"Bir kulüp başkanı (Dursun Özbek( federasyon başkanına: 'Biz şampiyon olmamız lazım' demiş. Bana geçmişte, 'Sen sakin ol, biz her türlü yardımı yapacağız' dediler. Kabul etmedik. Böyle şey olmaz ya!"
"2018'de kaybettim evime gittim. Dediler ki kaçtı. Yahu beni FETÖ kaçıramadı, siz nasıl kaçıracaksınız? Ben isterdim ki sekiz yıla iki şampiyonluk sığdırayım. 8 sene içinde beni maça davet ettiler mi? Son yönetim davet etti ancak ondan önceki yönetim davet etmedi. Beni seçmişler seçmemişler... Fenerbahçeliyim. Aday oldum o da mecburiyetten. Çünkü gidiş iyi değil! Galatasaray'dan 7 şampiyonluk gerideyiz."
"Normal bir seçim olacak. Diğer taraf da Fenerbahçeli biz de. İki tarafın heyetleri de Fenerbahçeli. Kavgaya dövüşe gerek yok. Nizami bir kongre yürütmek lazım. Taşkınlık çıkarmak yanlış.. Fenerbahçe'ye yakışır bir kongre olmasını diliyorum. Karşı tarafa niye yanıt vereyim ki? İki tarafın yönetim kadrolarına baksınlar, ona göre oy versinler. Hakan Safi'ye ve Ali Koç'a daha önce çağrı yapmıştım, yine yapıyorum. Gelin birleşelim. Bakın şampiyonluğa oynayacağız demiyorum, şampiyon olacağız diyorum."
"Şampiyonlar Ligi'nden elendik, Jose Mourinho'ya oyuncu almadılar. O gittikten sonra 4-5 tane oyuncu aldılar. Sonra seçime mecbur kaldılar. Mourinho konusunda pişmanlığım yok. Obradovic ne ise Mourinho da odur. Şimdi Perez seçilirse Real Madrid'in başına geçiyor. Dünyanın en iyilerinden biri, ama faydalanamadık. Ben başkan olsaydım onu saha dışına çıkarmazdım. 'Sen işine bak saha dışıyla biz ilgileniriz' derdim."
"Yönetimi rahatsız etmemek için maçlara gitmedim. Takım kötü, ben geldim tribünde oturuyorum. İki alkış olsa el sallasam insanlar galyana gelecek. Yanlış anlaşılmamalar sebebiyet vermemek için 8 sene maçlara gitmedim. Sadece basket maçına gittim. Gitmememin sebebi onlara zarar vermemekti."
"Fenerbahçe 12 yıldır şampiyon olamıyor. Bu yüzden kayıplar oluyor. Önce taraftar kayıpları oluyor. Şampiyon olmadığınız halde bütün gelecek gençleri kaybedersiniz. 12 yıldır Fenerbahçe şampiyon olamıyor. Bunu kırmak için hem akıl hem iyi bir yönetim olarak bu başarısızlığı bitirmek istiyoruz. Tecrübe bende, akıl da hem bende hem de bu yönetimde. Bu işe 'dur' diyebilecek bir ekip olduğumuz için talip olduk."
"Ben liderim, vizyonlu adamım. İnsanlar düşünmeden ben uygularım. Lider olunmaz, lider doğulur. Fenerbahçe'nin bir lidere ihtiyacı var."
Aziz Yıldırım'ın katıldığı canlı yayın an itibarıyla başladı.
Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım, bu akşam canlı yayında açıklamalarda bulunacak. Yıldırım'ın özellikle transferle ilgili söyleyecekleri merak ediliyor. Tüm açıklamaları anbean fanatik.com.tr'den takip edebilirsizin...





