SÜRPRİZ PAYLAŞIM! Talisca'dan kaçan penaltı açıklaması... 'Bu oyunun bir parçası'
28 Nisan 2026, Salı 18:15Güncelleme Tarihi:

ŞAMPİYONLUK KAÇTI
Fenerbahçe Süper Lig'in 31. haftasında konuk olduğu ezerli rakibi Galatasaray karşısında 13. dakika penaltı kazanmış, topun başına geçen Talisca, top dışarı vurmuştu. Kaçan penaltıyla birlikte Sarı-Lacivertliler'in şampiyonluk umutları da kaçmıştı. Aslan maçı 3-0 kazanırken, Fenerbahçe ertesi akşam teknik direkör Tedesco ve sportif direktörüyle yolları ayırmıştı. Brezilyalı, bu sezon 3. kez penaltıdan yararlanamadı.

SÜRPRİZ AÇIKLAMA
Talisca, 16 Ağustos'ta 0-0 giden Göztepe maçının 90+5. dakikasında kazanılan penaltıda kaleci Lis'i geçememişti. 17 Eylül'de 2-2 biten Alanya maçının 58. dakikasında da penaltı kaçıran sambacı, kaçan şampiyonlukların baş sorumlularından gösterilirken sosyal medya hesabından sürpriz bir açıklama yaptı. İşte Talisca'nın penaltı açıklaması...

"SORUMLULUK BANA AİT"
"Penaltıyı atan benim. Sorumluluk bana ait. İşte böyle anlarda gerçek takım arkadaşlarının kim olduğunu görürsün. Penaltıyı atmamı kimse söylemedi çünkü penaltıyı atan benim. Bu sorumluluğu ben aldım çünkü bu benim görevim."

"EĞER ATSAYDIM..."
"Eğer derbide golü atsaydım, en iyisi olurdum. Daha önce birçok maçta olduğum gibi. Ama sonuçta bu oyunun bir parçası."

"GURURLA YAPIYORUM"
"Herkesin fikrine saygı duyuyorum. Ama nasıl bir oyuncu olduğumu biliyorum. Bu yüzden bu formayı giyiyorum. Farklı pozisyonlarda oynuyorum ve bunu gururla yapıyorum."


