Fenerbahçe yönetimine çok sert eleştiri! 'Tedesco gitti diye böyle oldu değil mi?'
03 Mayıs 2026, Pazar 09:21Güncelleme Tarihi:
Fenerbahçe, Süper Lig'i 32. haftasında evinde Başakşehir'i 3-1 mağlup etti. Maçın ardından yazarımız Zafer Büyükavcı, yönetimin Domenico Tedesco ile yollarını ayırma kararını ironik bir şekilde eleştirdi. İşte Büyükavcı'nın sözleri...

Başkan Sadettin Saran ve yönetimi, bir gün önce Domenico Tedesco’yu gönderdi. 1 gün sonra da Olağanüstü Genel Kurul kararı aldı. Yani “Biz yokuz. Gidiyoruz” dedi. Bir gün sonra “Fenerbahçe’nin önünü açıyoruz. Biz gidiyoruz, yokuz” diyecek bir Yönetim Kurulu, bir gün önce takımın teknik direktörünü neden gönderir? Sezonun bitmesine sadece 3 maç kala, takımın halen ikincilik yani Şampiyonlar Ligi bileti alma şansı varken, Tedesco’yu göndermenin akla mantığa uyan bir açıklaması var mıdır?

Ne diyecekler?
“Biz getirdik, biz gönderiyoruz ve yeni yönetime hareket alanı sağlıyoruz” mu dediler? Diyemezler! Çünkü kendileri getirmediler. “Ne istediyse yaptık. Ancak beklentilerimizi karşılayamadı” mı dediler? Diyemezler! Çünkü devre arasında En Nesyri’yi, Jhon Duran’ı ve Cenk Tosun’u gönderen kendileriydi. Üç santrforu gönderirken, şampiyonluk şansı hayli yüksek bu takımı, sadece Sidiki Cherif’e mecbur bırakan da onlardı. “Disiplinsizdi. Takım içinde otoritesi yoktu” mu dediler? Diyemezler! Çünkü yedek bıraktığı oyuncular bile teşekkürleriyle uğurladı onu... “Taraftarımız istedi, yolladık” mı diyecekler? Diyemezler! Çünkü kovulan hiçbir teknik adam böyle sevilmedi. Samandıra’dan uğurladılar, İstanbul Havalimanı’ndan uğurladılar, Almanya’da karşıladılar Tedesco’yu...
