Fenerbahçe yönetimi gözünü şampiyonluğa dikti! 5'te 5 için büyük hamle...
13 Nisan 2026, Pazartesi 10:00Güncelleme Tarihi:
Fenerbahçe’de göreve geldiği ilk günden itibaren teknik heyet ve futbolcuları yalnız bırakmayan Başkan Sadettin Saran, Kayseri deplasmanında da kafileyi otelden stada uğurladı. Şampiyonluğa gözünü diken yönetim kalan 5 maçta 5 galibiyet almak için tüm gücüyle takımın motivasyonunu yukarı çıkartmaya çalışıyor. İşte detaylar...
Milliyet
Trendyol Süper Lig’de Gaziantep FK ve Beşiktaş’ın ardından Kayserispor’u da deplasmanda yenerek galibiyet serisini üç maça çıkaran Fenerbahçe’de Başkan Sadettin Saran ve yönetim bir kez daha kafileyi yalnız bırakmadı.

'SONUNA KADAR SAVAŞACAĞIZ'
Başkan Saran, teknik heyet ve futbolcuları otelden stada uğurlarken ‘Biz sizin yanınızdayız’ mesajı da verdi. Sarı-lacivertli takımın patronunun uğurlamada, “Biz sizin her zaman yanınızdayız. Yeterki kalan maçları da kazanın. Her sıkıntınızda, yaşadığınız her sorunda daha önce de yanınızdaydık, bundan sonra da öyle olacak. Sizden tek isteğimiz sahaya odaklanmanız ve kalan maçlardan da zaferle ayrılmanız. Şampiyonluk için sonuna kadar savaşacağız” ifadelerini kullandığı öğrenildi.

ÖZEL PRİMLER VERİLECEK
Beşiktaş derbisinden önce 1.5 milyon euro prim verileceğini açıklayan, karşılaşmanın ardından da söz konusu parayı hemen oyuncuların hesaplarına yatıran sarı-lacivertli yönetimin kalan 5 maç için de özel primler vermeyi düşündüğü ortaya çıktı.

Öte yandan Galatasaray'ın Kocaelispor ile 1-1 berabere kalması sonrası Fenerbahçe yönetimi kalan 5 maçta 5 galibiyet alarak yıllardır beklenen şampiyonluğu camiaya kazandırmak için tüm camiayı tek vücut haline getirmeyi hedefliyor.
