MENÜ

Bilyoner.com Spor Toto Basketbol Ligi Resmi Şans Oyunları Sponsoru Oldu

Ocak 2016’da Kadınlar Basketbol Ligi’ne “İsim Sponsoru” olan Türkiye’nin İlk Yasal Elektronik Şans Oyunları Platformu Bilyoner.com Türk Basketbolu’na destek vermeye devam ediyor. Bilyoner.com bu kez de Avrupa’nın en iyi basketbol ligi olarak gösterilen ‘Spor Toto Basketbol Ligi’nin şans oyunları sponsoru oldu.

Bilyoner.com Spor Toto Basketbol Ligi Resmi Şans Oyunları Sponsoru Oldu

Başarının Yaşattığı Gurur

Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Başkanı Harun Erdenay, BSL Direktörü Samer Şenbayrak, Infront Türkiye Genel Müdürü Ender Uslu ve Bilyoner.com Genel Müdürü Sait Kayahan’ın katılımıyla imzalanan anlaşmanın, takımlarımızın Avrupa’da elde ettiği başarıların devamı için önemli olduğunu belirten Sait Kayahan; “Başarıları ile göz dolduran takımlarımıza ve ligimize katkıda bulunmaktan gurur duyuyoruz” dedi.

Türk Basketboluna Desteğimiz Sürecek

Bilyoner.com Genel Müdürü Sait Kayahan, Bilyoner.com olarak Spor Toto Basketbol Ligi Şans Oyunları Sponsoru olmanın haklı gururunu yaşadıklarını, pek çok önemli projeye imza attıklarını, önümüzdeki dönemde de kadın ve erkek basketbol takımlarına desteklerinin süreceğini belirtti. Kayahan ayrıca gençlerin spora olan ilgisini artırarak gelişimlerine katkı sağlamanın öncelikli hedefleri olduğunu vurguladı.

Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Harun Erdenay, “Bilyoner.com’un Kadın Basketbol Süper Ligimizin isim sponsoru olmasının ardından bu yeni sponsorluk anlaşmasıyla basketbola yönelik yatırım yapmaya devam etmesinden büyük mutluluk duyuyorum. BSL ve taraftarlarının Bilyoner.com’un yaratıcılığı ve yenilikçiliğinden faydalanacağından hiç şüphem yok” diye ifade etti.

BSL Direktörü Samer Şenbayrak “Play-Off’ların başlamasıyla BSL’nin heyecanı daha da üst seviyeye çıkıyor. Tabii ki Bilyoner.com’un sponsorumuz olması bize ayrı bir heyecan veriyor. BSL olarak her zaman taraftarlarımızla ilgileniyoruz ve aynen yeni sponsorumuz gibi gençlerimize çok değer veriyoruz. Bilyoner.com ile çalışarak her basketbolsevere daha da eğlenceli bir BSL deneyimi sunacağız” diye konuştu.

Türkiye Basketbol Federasyonu’nun Pazarlama ve Medya ortağı olan Infront Türkiye’nin Genel Müdürü Ender Uslu “Yaptığımız ölçümlerde, ligimizin ulaştığı kişi sayısının sadece bir yılda 2 katına çıktığına ve ligimizin sponsorlarının medya görünürlüklerinin yine 1 yıl gibi kısa bir sürede 2,5 kat büyüdüğüne şahit olduk. Bu başarılar, yapmış olduğumuz çalışmalar ile basketbolumuzun ne kadar büyüdüğünü gösterirken, Bilyoner.com gibi yeni ve güçlü sponsorları da ligimize çekiyor. Bilyoner.com’un ligimizin tanıtımı için yapacağı yatırımların yanında, basketbolseverlerin deneyimlerini zenginleştirecek dijital projelere de imza atacak olması bizi çok heyecanlandırıyor” açıklamasında bulundu.

Haberin Devamı
YORUM YAZ