ŞİFREMİ UNUTTUM

EMAİL ADRESİ

Yeni şifre için eposta hesabınızda junk/çöp dizinini de kontrol ediniz.

AKTİVASYON KODU TALEBİ

EMAİL ADRESİ

Aktivasyon kodu için eposta hesabınızda junk/çöp dizinini de kontrol ediniz.

ÜYE GİRİŞ DURUM




Daha iyi bir görüntü için telefon çevirin!

YAZARLAR

Beşiktaş sigorta

21.11.2004

Auto Show fuarı açıldı. Burada Beşiktaş’ın da standı var. Yıllardır ilklere imza atar Beşiktaş... Yavru Kartal ve Beşiktaş Dergileri, Digitürk’te Beşiktaş kanalı, internet sayfalarında Beşiktaş... Kısacası her platforma Beşiktaş markası damgasını vurmuş durumda.

Ancak asıl önemli olan damganın vurulması değil, mühürün mürekkebinin kurutulmaması. Bunun için de markaya sahip çıkmak lazım. Markaya kim sahip çıkacak; elbette Beşiktaşlılar... Aslında buna da mecburlar. Çünkü; her platformda istedikleri tek bir şey var; başarı... Başarıya ulaşmak için de markana sahip çıkmak zorundasın. Sahip olacaksın ki, istediğinin karşılığını alacaksın. Mesela; Yavru Kartal’a sahip çıkacaksın, abone olacaksın. Televizyonuna sahip çıkacaksın, reklam vereceksin. İnternet sayfalarına, Beşiktaş Dergi’ne destek olacaksın. Hepsinden önemlisi; korsan ürünlere değil, Beşiktaş Store’daki ürünlere itibar edeceksin. Yılbaşı yaklaşıyor. Kongre üyelerinin tümüne sesleniyorum. Hediyelerinizin siparişlerini şimdiden verin. Beşiktaşlı olsun olmasın, dostlarınıza Store’dan hediyeler gönderin. Ancak görüyorum ki; ne Capitol ne de İnönü Stadı’nın altındaki Storelar’da bir faaliyet yok. Daha doğrusu; üyelere açıklayıcı ya da cazip hiç bir teklif sunulmuyor. Bugünlerde promosyon firmaları herkesin kapısını aşındırıyor; hediye ve promosyonlarla ilgili olarak. Eğer Beşiktaş Store bu konuda ‘ben nasılsa burada varım, gelip alsınlar’ diyorsa, yanlış yapıyor. Ellerinde 2 mecmua, 1 TV kanalı var. Hemen çalışmalara başlamalılar. Sigorta bilinci daha tam yerleşmedi. Ama insanın başına bir kaza geldiğinde ya da hastane kapısına düştüğünde soruyorlar: ‘Sigortan var mı?’ Beşiktaş, Anadolu Hayat’la bir evlilik yapmış. İyi de etmiş. Ama aynı Storelar’daki gibi pazarlamasını yapamamış. Mesela, ben, 1 numaralı sandıkta oy kullanan bir kongre üyesi olarak henüz aranmadım. Ve sakın aramasınlar! Çünkü ben başka bir Anadolu Hayat acentesine kendimi ve ailemi sigorta ettirdim. Zaten oradan öğrendim, Beşiktaş’ın da Anadolu Hayat’la evliliğini. 20 bine yakın üye var. Bunların en az dörtte biri potansiyel müşteri. Seçim zamanları milyarlarca lira harcanarak gönderilen vaat kitapçıklarına heba edilen paranın onda biri bu işe ayrılsa, dönecek rakam bu satırlara sığmaz. Beşiktaşlı, Beşiktaş’ı istediği yerde görmek istiyorsa, markasına sahip çıkmalı. Yoksa öyle hariçten gazel atmakla işler yürümüyor.

0 YORUM