ŞİFREMİ UNUTTUM

EMAİL ADRESİ

Yeni şifre için eposta hesabınızda junk/çöp dizinini de kontrol ediniz.

AKTİVASYON KODU TALEBİ

EMAİL ADRESİ

Aktivasyon kodu için eposta hesabınızda junk/çöp dizinini de kontrol ediniz.

ÜYE GİRİŞ DURUM




Daha iyi bir görüntü için telefon çevirin!

YAZARLAR

GS Store II

28.08.2007

Geçen hafta Galatasaray Store'un doğru işletilmediğini ve Fenerium'un yanında adeta cüce kaldığını belirtmiştim.

Geçen hafta Galatasaray Store’un doğru işletilmediğini ve Fenerium’un yanında adeta cüce kaldığını belirtmiştim. Sıkıntı dolu yüzlerce mail aldım. Bakın bunlardan bazıları:
Savaş Sarıhan: “3 Ağustos’ta bir arkadaşıma hediye almak için GS Store Suadiye mağazasına gittim. Amacım 1 adet taraftar forması almaktı. Aradığım beden large. Dükkanda small, medium, large yoktu, sadece X-large ve XXX-large kalmıştı. ‘Neden yok?’ diye sorduğumda, gayet rahat, “Kalmadı” dediler. Bizzat şahit oldum, en az 10 taraftar da forma almadan geri döndü. Tam karşısıdaki Fenerium’a, karşılaştırmak için özellikle gittim. Dükkan maldan üstümüze yıkılıyordu. şimdi soruyorum size: Bu nasıl anlayış? Sonra diyorlar ki, ‘Paramız yok.’ Olmaz tabii...”
Mehmet Çetin (Frankfurt): “Yurtdışından bir aylığına Alanya’ya geldim. Yeni formamızı alamadım. Nedeni basit: Hiçbir yerde yok. Yok, çünkü ticari kafa sıfır. Bununla beraber abartmıyorum Fenerbahçe’nin forması ertesi gün Fan Shop’taydı...”
Bulut Gül: “Geçtiğimiz hafta GS.org ürün sorumlusu Boyacı Hanım’a XS Lincoln baskılı forma satın alabilmek için mail attım. Nerede... Benim gibi birçok arkadaşım Lincoln forması alacağız ama, ara ki bulasın! Kaldı ki aradık. Nafile! Böyle bir şey olamaz. Sana para verip ürün alacaklar, sen satmıyorsun ya da satamıyorsun. Hayretler içindeyim. Ülkenin en büyük taraftar kitlesine sahipsin ama yönetemiyorsun. Yazık gerçekten yazık ya...”
Nazmi Şenkırpar: “Vallahi yerden göğe haklısınız. Ben bir Fenerbahçeli olmama rağmen bu duruma üzülüyorum. Ne kadar Fenerbahçeli olsam da, Galatasaraylı akrabalarım, arkadaşlarım var. Yöneticiler hiç olmazsa onların sesini duysun artık...”
Y.T.: “Size ‘Store ne zaman açılır?’ diye soranlardan biri de bendim. Böyle bir saçmalık görmedim. Gerçekten mallarımız kalitesiz, bir de pazar sabahı store kapalı mı olur yahu! Bu takım ürünlerini ne zaman satacak? Elalem çatır çatır forma satıyor. Biz kapalı kapılarla karşılaşıyoruz. Yeter artık bunun bir çaresi olmalı. Yetkililer kulak verin lütfen...”
Kulak verirler mi bilmem ama, ben bu durum düzelene kadar, daha doğrusu Galatasaray’ın adına yakışır vaziyete gelene kadar yazmaya devam edeceğim. Ayrıca Galatasaray Kulübü, Store’un başındakilere, maksimum hizmet vermesi için avuç dolusu maaş ödüyor. Bu kadar şikayet dolu mail geliyorsa, bazı şeyleri hak etme durumunuz tartışılır. Bence hiç değilse bu hafta bir zahmet açıklama yaparsanız memnun oluruz. Hanımefendi yanlış anlamayın, bana değil; sadece harçlıklarını biriktirerek üzerinde Sarı-Kırmızı bir renk taşımaya can atan taraftara...