MENÜ

“Yeni nesil moda anlayışında artık rahatlık var”

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Değişen dünyada tüketici alışkanlıklarının da hızla değiştiğini söyleyen Lufian CEO’su M. Emin Gümüştepe, “Şehir hayatının renksizliği ve monotonluğu arasında kendisine bir çıkış noktası
arayan modern erkekler, şıklığı ve rahatlığı bir arada bulabilecekleri yeni nesil bir moda anlayışı arayışına girdi” dedi. Gümüştepe, “Bu arayışın pazara yansıması ise klasik giyimin payının
azalması, buna karşın casual giyimin ise payını yüksek oranda artması şeklinde görülüyor. Özellikle genç ve orta yaş grubunun aktif sosyal hayata uyum sağlayabilmesi, casual giyime olan ilginin artmasında etkili oluyor” diye konuştu.

Toplam büyüme...

Lufian’ın bu yılın ilk 6 ayında geçen yıla göre yüzde 20 büyüdüğünü kaydeden Gümüştepe, şu bilgileri verdi: “Toplam büyümemiz ise geçen yıla göre yüzde 51 artış gösterdi. Ancak rakamlar her ne kadar pozitif görünse de hedeflerimizin gerisinde kaldığımız bir gerçek... Kurlardaki dengesiz artış, kira ve giderlerimizin planladığımızdan fazla artmasına neden oldu. AVM kiraları sektörümüzün büyük sıkıntılarından birini oluşturuyor. Kurların artması ile kira rakamlarına yansıyan artış oranları, gelir artışının çok çok üzerine çıkıyor. Bu işin sürdürülebilir olması için ortak bir yol bulunması şart.”

‘71 mağazaya ulaştık’

Bu yılın ilk yarısında 15 yeni mağaza açtıklarını anlatan M. Emin Gümüştepe, şu bilgileri verdi: “Mağaza sayımızı 71’e çıkardık. Büyümeye devam edeceğiz. Öncelikli olarak İstanbul, Ankara, İzmir, Adana ve Bursa gibi Türkiye’nin 5 büyük iline yatırım yapmayı planlıyoruz. Bunun yanı sıra diğer illerden gelen franchise taleplerini değerlendirerek uygun bulunanlarla iş ortaklığı başlatacağız. Yılsonuna kadar 12 mağaza daha açacağız.”

Hedef yakın komşular

şu anda yurtdışında, Tunus, Özbekistan, Azerbaycan, Cezayir, ırak olmak üzere toplam 5 ülkede 15 mağaza ile faaliyet gösterdiklerini söyleyen M. Emin Gümüştepe, şöyle devam etti: “Bu yıl
başta hedef yakın komşular ve merkez Avrupa olmak üzere, Romanya, Ukrayna, İran pazarları ile işbirliği süreçlerimiz devam ediyor. Yurtiçine paralel olarak yurtdışında da büyümemizi planlı bir
şekilde sürdürüyoruz.”

*************************************

Koşucuların yeni buluşma noktası

Adidas, İstinye Park Alışveriş Merkezi’nde yeni yerine taşındı. Ye ni mağazanın açılışını Adidas Runners İstanbul koşucuları yaptı. Koşucular, 42,195 kilometrelik bayrak yarışı boyunca, Adidas
İstinye Park mağazasının sembolik anahtarını taşıdı. 1202 metrekarelik alanı ile bir önceki İstinye Park mağazasının yaklaşık 2.5 katı büyüklüğüne yayılan yeni mağaza, koşu kategorisine odaklanarak, koşucular için bir buluşma alanı olarak tasarlandı. En yeni Adidas mağaza konsepti olan HC2.0 tasarımına sahip. Bu tasarımda adidas mimarlarının imzası bulunuyor. Mağaza geniş alanında, Adidas’ın tasarladığı spor ve performans ürünlerini içeren koşu, futbol ve training koleksiyonlarına yer veriyor.

*************************************

Erkeklere özel ‘hobi festivali’

Türkiye’nin ilk ve tek erkek hobi festivali BigBoyz, 15-16-17 Eylül’de Viaport Marina’da düzenlenecek. Klasik arabalardan Motocross’a, dünyayı ters düz eden akrobatik uçak gösterisinden yelkene, RC deneyiminden futbola hayata renk katan eğlence, spor ve hobilerin hemen hepsi tek festivalde toplanıyor. BigBoyz Festival, üç gün boyunca yapılacak canlı performanslar ve ‘SunsetParty’ ile de erkeklere eğlence vaat ediyor. BigBoyz’a 3 günde 30 bin kişinin katılması ve alanında lider markalarla buluşması hedefleniyor.

YORUM YAZ