MENÜ

‘Sporu, AVM içinde eğlence ile birlikte sunacağız'

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

İstanbul’un yeni çekim merkezi Basın Ekspres, Türkiye’nin ilk designer outletine ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor.

Nurol’un ikinci AVM yatırımı Oasis Designer Outlet, dünya markalarını ulaşılabilir fiyatlarla tüketiciyle buluşturacak. Nurol GYO Genel Müdürü Samim Hatipoğlu, 300 milyon liralık iş hacmi yaratması hedeflenen Oasis Designer Outlet’te binin üzerinde kişiye istihdam sağlanacağını söyledi.

Hatipoğlu, “Oasis Designer Outlet’te üst segment ürünler ve perakende dünyasının lokomotif markaları, yerli ve yabancı tüketicilerle buluşacak. Mart 2017’de açılışı planlanan Oasis Designer Outlet, dünyanın önde gelen kentlerindeki örneklerinde olduğu gibi yerli ve yabancı birçok üst segment markayı gerçek indirim fiyatlarıyla tüketiciye ulaştırmayı hedefliyor” dedi.

Ünlü markalar olacak

Mart 2017’de açılışı planlanan Oasis Designer Outlet’te dünyanın önde gelen spor markalarının yer alacağını belirten Hatipoğlu, “Ziyaretçilerimiz, hem spor amaçlı hem de günlük kullanımda dünyanın en önemli spor malzemesi üreten markalarını gerçek outlet fiyatıyla bulabilecek” diye konuştu. Hatipoğlu, şöyle devam etti:

“Spor, AVM içinde eğlenceyle beraber ziyaretçilerimize sunacağımız bir model olacak. Burada yapacağımız her etkinlikte spor, eğlence ve sağlıklı beslenmeyi insanların yaşam tarzlarına katacak şekilde projelendirdik. AVM öncelikle açık havada düz alanda kurulu. Dolayısıyla ziyaretçilerimiz suni değil, doğal bir hava, oksijen alacaklar. Bu da bizim en önemli farkımız.”

Shop&Drive konsepti

Oasis Designer Outlet’in, Türkiye’yi yeni perakende konseptleriyle tanıştırmaya hazırlandığını ifade eden Hatipoğlu, “Eğlence, yeme-içme, süpermarket ve dekorasyon bölümlerinden oluşan dört ana anchor’un bulunduğu açıkhava AVM’sinde her şey, müşterilerin rahat ve eğlenerek alışveriş yapmaları için tasarlanmış durumda” dedi.

Hatipoğlu, “Projenin her iki ana caddeye açılan kapılarının hemen ortasında yer alan süpermarket, rahat otopark ulaşımı sağlanacak şekilde konumlandırıldı. Hızlı kasaların bulunduğu bölüm ise tüketicileri, Türkiye’de ilk kez uygulanan Shop&Drive konseptiyle, tanıştıracak” diye konuştu.

‘Ziyaretçilerimiz yoga yapabilecek’

AVM’deki eğlence merkezlerinin jetonlu veya dijital eğlence merkezi olmayacağını anlatan Samim Hatipoğlu, şöyle devam etti:

“Ekran karşısında veya oturarak eğlence ortamını arayan misafirlerimiz için doğru adres olamayabiliriz. Bunu tercih eden ziyaretçilerimiz için güzel restoranlarımız, farklı kafe konseptlerimiz ve tabii ki gerçek outlet mağazalarımız olacak. Ayrıca anne, baba ve çocukların bir arada vakit geçirebileceği, eğlenceyi spora dönüştürecek projelerimiz var. Bu konuda fitness ve gym merkezimiz de önemli katkılar sağlayacak. Trambolin, tırmanma duvarı gibi farklı konseptlerin yanı sıra yoga ve pilates gibi uygulamalarımızla da ziyaretçilerimize hem beden hem de ruh sağlığına olumlu katkılar sağlayacak ortamlar hazırladık.”

‘Milli takımlarımıza destek çalışmalarımız olacak’

Nurol GYO olarak yaptıkları yatırımların insana dair olduğunu kaydeden Samim Hatipoğlu, “Onların rahat olmaları, yeme, içme, yaşam ve çalışma ortamlarının kalitesini yükseltmenin yanı sıra hareket alanlarının da konforlu olmasına önem veriyoruz” dedi. Hatipoğlu, şunları söyledi:

“Her projemizde mutlaka fiziksel aktivite ve spor alanları için çok ciddi yatırımlarımız var. Dönemsel olarak da AVM içerisinde bir takvim dahilinde milli takımlarımıza, milli sporcularımıza ve özellikle de outdoor sporlarına destek çalışmalarımız olacak.”

‘Kickbox için ringimiz var’

AVM yatırımlarında sportif alanların önem taşıdığını söyleyen Samim Hatipoğlu, şu bilgileri verdi: “Oasis Designer Outlet’in en önemli özelliklerinden birisi de meydanı. Kent insanının en önemli sorunu olan fiziksel aktivite eksikliğine, bu ‘Meydan’da çözümler üreteceğiz. Kafeler, sinema kompleksi ve spor merkezinin yer alacağı meydanda yarı olimpik havuz, basketbol sahası dışında son dönemin popüler sporu kickbox için de bir ring yer alacak.”

Kat kat spor zamanı

Boyner, bu kış sezonunda da soğuk havalara karşı çözümler sunuyor. Taylor Swift, Miley Cyrus, Selena Gomez, Kim Kardashian gibi pek çok starın tercihi Missguided ile Boyner kadınları, soğuk havalarda kat kat giyinseler de rahat hareket edebilecek, spor yapabilecekler. ünlü ingiliz markası Missguided, Boyner’de sunulan markalardan biri. Ceketlerden kruvaze paltolara, spor yeleklerden rahat pantolonlara kadar geniş bir yelpazeye sahip North of Navy ise, rahat tasarımı ve enerjik çizgileriyle spor ve şık giyimi bir arada bulundurmayı seven erkekler için özel ürünler sunuyor.

‘Tribünlerde heyecan yaratmaya devam edeceğiz’

Geçtiğimiz yıl aldığı dev spor yatırımı kararıyla ‘Spor Toto Basketbol Süper Ligi’ ana sponsoru olan Vivident, sponsorluğunun ikinci sezonunda da pazarlama ve iletişimçalışmalarıyla, Türk basketboluna desteğini devam ettiriyor. Yeni sezonda ‘Vivident Storming’ ailesi ile basketbol iletişimine devam eden Vivident, geniş hedef kitlelere ulaşarak, Türkiye’de basketbolun yükselişine katkıda bulunmayı hedefliyor. Vivident Storming, şimdi de ligin yıldız basketbolcularını ve gençleri aynı reklam filminde buluşturdu. Vivident Storming’in çiğneme ritüellerinin altının çizildiği yeni reklam filminde Doğuş Balbay (Anadolu Efes), Kenan Sipahi (Beşiktaş Sompo Japan) ve Osiris Eldridge (Demir İnşaat Büyükçekmece) yer aldı.

Yüksek bilinilirliğe sahip

Vivident’in BSL ana sponsorluğunu değerlendiren Perfetti Van Melle Türkiye Pazarlama Direktörü Serkan Ergün, şunları söyledi: “Her yaş grubundaki kişilerin yoğun olarak ilgi gösterdiği popüler sporların başında gelen basketbola yaptığımız yatırım ile Vivident, basketbol sponsorluk bilinirlik araştırmalarında ‘en yüksek bilinirliliğe sahip marka’ oldu. Türkiye’de basketbolun yükselişine destek olma hedefi ile yürüttüğümüz pazarlama iletişimi çalışmalarına hız kesmeden devam ediyoruz. Yeni kampanyamızla lig ana sponsorluğumuzu pekiştirirken, tüketicilerin favorisi VividentStorming ailesini daha da güçlendireceğiz. Bu yıl da gerek yeni reklam yatırımlarıyla, gerekse yapacağımız saha etkinlikleriyle tribünlerde heyecan yaratmaya devam edeceğiz.”

CarrefourSA’nın ‘Milli Takım’ reklamına ödül

Milli Takımlar Perakende Tedarikçisi CarrefourSA, A Milli Futbol Takımı’na destek için hazırladığı ‘Sesimiz kısılana, Nefesimiz kesilene kadar Milli Takımımız’ın Yanındayız’ reklam filmiyle ödül kazandı.

CarrefourSA 11. kez düzenlenen Felis Ödülleri’nde TV ve Sinema kategorisi’nde Spor iletişimi alanında ödüle layık görüldü. reklam filmi, CarrefourSA’nın Felis Ödülleri’nde kazandığı ilk ödül oldu.

‘Duygusal bir reklam’

CarrefourSA CRM ve Pazarlama direktörü Necati Özdeniz, ödülle ilgili olarak şunları söyledi: “Milli Takımlar Perakende Tedarikçisi olarak Türkiye Futbol Federasyonu ile olan işbirliğimizden memnunuz. Euro 2016 için hazırladığımız reklam filmi ülke olarak hem coşkumuzu hem de duygumuzu yansıtıyordu. CarrefourSA olarak Milli Takım’ı destekleyen tüm futbolseverlere güzel bir film sunmak istedik. ülke olarak her zaman en iyisini hak ediyoruz. Felis’ten aldığımız bu ödül için emeği geçen herkesi tebrik ediyorum” dedi.

NBA yıldızlarının ayakkabıları Türkiye'de

Anta tarafından geliştirilen ve dünya çapında bir akım haline gelen basketbol ayakkabıları Türkiye’de satışa sunuldu. NBA resmi sponsoru olan ve Klay Thompson, Kevin Garnett, Rajon Rondo gibi yıldızların tercih ettiği ayakkabıları üreten Anta’nın satışa sunduğu bu iki yeni model, ekstra sağlamlık, esneklik ve denge özellikleri sunan teknolojilerle güçlendirilmiş.

Türkiye’deki mağazalarda satışa sunulan modellerden ilki, NBA’in yıldız oyuncularından Klay Thompson’nın adını taşıyan modelde, üç patentli teknoloji bulunuyor. ‘Control 5WD teknolojisi’ ayakkabının yere sağlam basmasını, parke zeminde kaymamasını sağlıyor.

Bu da basketbolcuya saha içinde hareket kontrolü kazandırıyor.

Maksimum bükülme özelliği

AutoArch teknolojisi, dış taban çerçevesine yerleştirilen TPU sayesinde destek ve denge sunarken, maksimum bükülme özelliğiyle de ayak burkulmalarını en aza indiriyor. Ayakkabıların ekstra sağlamlık kazanması içinse yine Anta’ya tescilli A-wearableRB teknolojisi kullanılmış. Bu teknoloji, polivinildenelde edilen kauçuk ile doğal kauçuğu birleştiriyor ve bu birleşimle ürüne ekstra uzun ömür kazandırılıyor. Anta’nın Türk kullanıcıların beğenisine sunduğu ikinci model ise Anta Dynamıc PRO 1.0. Bu modelin, tabanındaki yivli tasarım ve dış taban çerçevesindeki elmas biçimli matris, teknolojik verilerle geliştirilmiş...

YORUM YAZ