MENÜ

'Spor yaptırarak eğlendiriyoruz'

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Vialand’de eğlencenin yanı sıra spor yapma imkanı da sunduklarını söyleyen Vialand Genel Müdürü Cenk Hayırlıoğlu, “Adventure Park adını verdiğimiz alanda koşu, at binme, atv gibi doğa sporları yapılabiliyor. Ziyaretçilerimiz en çok çelik bir halata bağlanıp yüksek bir noktadan aşağı doğru uçar pozisyonda yapılan ve adrenali yüksek bir spor olan Zipline’a büyük ilgi gösteriyor” dedi. Hayırlıoğlu, “Ziyaretçilerimizi sporla da eğlendiriyoruz diyebiliriz. Bunun dışında Temapark içindeki rafting ünitesi diye de adlandırdığımız Viking, en çok sevilen ünitelerden biri” diye konuştu.

Yeme-içme sokakları

Önümüzdeki sezon Vialand’in yeniliklerle ziyaretçilerine merhaba diyeceğini ifade eden Hayırlıoğlu, şöyle devam etti: “Temalı, yeni nesil yeme-içme sokakları yapıyoruz. Yeni tasarımlarımız Amerikalı mimarlar tarafından çizildi. Ayrıca üst üste uluslararası ödüller de alıyoruz. Vialand, International Council of Shopping Centers’da (ICSC) ‘Avrupa’nın En Özellikli Perakende Projesi’ kategorisinde jüri özel ödülünü kazandı. Avrupa’daki 800 Tema Park arasından ‘2015 Yılının En İyi 5’inci Tema Parkı’ seçildi. Ve Superbrands 2015’te ‘Türkiye’nin En Genç Süper Markası’ ödülünün de sahibi olduk.”

‘1.5 milyon ziyaretçi hedefliyoruz’

Bu yıl Vialand Temapark için 1.5 milyon ziyaretçi hedeflediklerini kaydeden Cenk Hayırlıoğlu, şu bilgileri de verdi: “Vialand Temapark’ta 3 farklı dünyamız mevcut. Bunlar macera, efsane ve oyun dünyası... 30 adet ünite ile 7’den 70’e herkese hitap ediyoruz. Temapark’a gelen 1,5 milyon ziyaretçimizin yüzde 40’ını çocuklar oluşturuyor. Toplam 600 bin metrekarelik bir alanda konumlanan Vialand’de ayrıca, hepsi birbirinden farklı mağaza cephelerine sahip alışveriş merkezimiz var. Klasik alışveriş merkezlerinden farklı olarak, içinde üç katlı alışveriş caddeleri bulunan Vialand’de 200’ü aşkın mağaza yer alıyor. Vialand AVM’de sürekli yenilenme var. Şu an için doluluğumuz yüzde 95 seviyesinde ve dünyaca ünlü yerli ve yabancı marka karmasına sahibiz.”

‘Avrupa’daki temaparklar yorgun ve eski’

Eğlence merkezi Vialand’de bulunan temaparkın 120 bin metrekarelik bir alanda konumlandığını belirten Cenk Hayırlıoğlu, şöyle konuştu: “Avrupa’daki temaparklar yorgun ve eski... Oysa Vialand onlara göre çok daha yeni ve dinamik. Vialand İstanbul’un kalbinde, Eyüp’te olması ile de hem eğlence hem de alışveriş yapmak isteyenler için lokasyon olarak cazip bir merkez. Ayrıca Avrupa’daki temaparklarla kıyasladığımızda, Vialand’in güvenlik ve operasyonel konularda daha üstün yönetim kalitesine sahip olduğunu söyleyebiliriz.”

Spor ayakkabıda örme trendi

Spor ayakkabı markası Kinetix, yeni mevsimi renkli ve enerjik bir şekilde karşılıyor. Markanın baharın enerjisinden ilham alarak hazırladığı İlkbahar-Yaz Örme Koleksiyonu’nda, sezon trendlerini yakından takip edenlerin şehir yaşamında rahatlıkla kullanabileceği sportif ürünler bulunuyor. Örme Koleksiyonu, yazın favori renklerinin bir arada kullanıldığı tasarımları ile sokak modasına stil ve enerji katacak gibi görünüyor. Delikli örgü modeller, terletmeyen özelliğe sahip.

QNET, Manchester City sponsorluğunu 3 yıl uzattı

Asyalı doğrudan satış şirketi QNET, İngiliz Premier Ligi takımı olan Manchester City Futbol Kulübü ile sponsorluk anlaşmasını 3 sene daha uzattı. Böylece QNET Manchester City’nin 2020 yılına kadar resmi doğrudan satış sponsoru olmaya devam edecek. QNET CEO’su Trevor Kuna, konuyla ilgili olarak, “Manchester City sponsorluğumuzu uzattığımız için çok heyecanlıyız. Bu, iki marka arasında harika bir ilişkinin devamı ve iki tarafın da başarıyı meydan okuyarak tatması anlamına geliyor” dedi.

YORUM YAZ