MENÜ

Potada dijital bilet dönemi

Abone Ol Google News

Partner firmalarla birlikte basketbol sevgisini daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedeflediklerini söyleyen Anadolu Efes Spor Kulübü Genel Direktörü Alper Yılmaz, bu amaçla dijital bilet hizmeti sunmak için Mobilet ile anlaşma yaptıklarını belirtti.

Haberin Devamı

Partner firmalarla birlikte basketbol sevgisini daha geniş kitlelere ulaştırmayı amaçlayan Anadolu Efes Spor Kulübü, yeni iş birliklerine devam ediyor. Kulüp son olarak dijital bilet hizmet konusunda Mobilet ile anlaşma yaptı. Basketbolseverler, bu anlaşma sayesinde maç biletlerini ya da kombinelerini Mobilet üzerinden alarak dijital bilet hizmetinden yararlanabilecek. Partnerlik anlaşmasının, Türk basketboluna katkı yapacağına inandıklarını söyleyen Anadolu Efes Spor Kulübü Genel Direktörü Alper Yılmaz, dijital bilet hizmetini Mobilet ile yaptıkları anlaşma sayesinde geliştirerek devam ettireceklerini vurguladı.

Dijital bilet

Alper Yılmaz, şöyle devam etti: “Anadolu Efes Spor Kulübü olarak Mobilet ile partnerlik anlaşması yapmaktan dolayı mutluyuz. Basketbolseverlere, dijital bilet hizmeti sunuyoruz. Maç biletlerini ya da kombinelerini internet üzerinden satın alan basketbolseverler, biletlerini akıllı telefonlarına indirerek salonumuza hızlı ve kolay bir şekilde giriş yapabiliyorlar. Bu yöntem sayesinde kâğıt tüketimi konusunda önemli bir tasarruf sağlanmış da oluyor. Dijital bilet sistemi aynı zamanda kâğıt atıklarının oluşmasını da ortadan kaldırıyor.”

Haberin Devamı

Bu yıl başlayacak

Mobilet ile daha fazla sporseverin Anadolu Efes maçlarını yerinde takip etmesine ve basketbol sevgisinin daha geniş kitlelere ulaşmasında önemli bir etken olacağını ifade eden Yılmaz, şunları söyledi: “Maç biletlerimize ve kombinelerimize Mobilet sayesinde çok kısa sürede ve kolaylıkla ulaşılabilecek. Mobilet’te yeni sezon kombinelerimiz ve paket biletlerin satışı da 2019 yılı içerisinde başlayacak. Mobilet’ten biletlerini alacak olan basketbolseverler, Sinan Erdem Spor Salonu’ndaki maçlara akıllı telefonlarının ekranından bilet kare kodlarını göstererek giriş yapabilecek. Taraftarlar bu sayede salona giriş yaparken kâğıt bilet getirmek zorunda kalmayacak.”

‘Kolay bilet satın alma deneyimi’

Mobilet’in Genel Müdürü Karaoğlan Taşçı ise, bu iş birliğinden dolayı mutlu olduklarını söyledi. Taşçı, şöyle devam etti: “Türk Basketbolu’nun kilometre taşlarından biri olan Anadolu Efes Spor Kulübü ile çalışmaktan ve onların çözüm ortağı olmaktan dolayı gurur duyuyoruz. Bu güçlü iş birliği sayesinde, basketbol sevgisini daha geniş kitlelere yaymak mümkün olacak.” Karaoğlan Taşçı, dijital biletin faydalarını ise şöyle anlattı: “Gelişen dünyada bilet sektörü de değişiyor. Mobilet, websitesi ve mobil uygulamaları üzerinden güvenli ve kolay bilet satın alma deneyimi sunmasının yanı sıra, kullanıcılar Mobilet Cüzdan’larında bulunan karekodu okutarak kâğıt bilet bastırma sırası beklemeden maçlara hızlıca girebilecekler. Kâğıt tüketimi konusunda hem Mobilet’in, hem de Anadolu Efes’in hassasiyetiyle doğaya duyarlı bir taraftar ruhu yaratılacak. Basketbolseverler Mobilet websitesi ve uygulamalarının transfer özelliğini kullanarak, aldıkları biletleri başkalarına dijital olarak gönderebilecekler. Kullanıcılar ayrıca Mobilet’in sosyal rezervasyon özelliğiyle, kendileri için bilet alırken, sevdikleri için de yer ayırtabilecekler.”

Haberin Devamı

‘Kulüpler, anlık takip edebilecekler’

Karaoğlan Taşçı, Mobilet’in; üyeler, etkinlik düzenleyenler ve sivil toplum kuruluşları arasında bir köprü görevi üstlendiği ‘Biletin Benden’ projesini ise şöyle anlattı: “Sivil toplum kuruluşlarıyla beraber çalıştığımız ‘Biletin Benden’ projesinde Mobilet olarak kendimizi bir köprü olarak konumlandırıyoruz. Anadolu Efes taraftarları da kültürel etkinliklere katılma imkânı olmayan bireylere, sivil toplum kuruluşlarına bilet transfer ederek bir kişinin hayatına dokunabilecekler.” Taşçı öte yandan Mobilet’in geliştirdiği bir diğer mobil uygulama ile ilgili olarak şu bilgileri verdi: “Kulüpler, bilet raporlamalarını ve canlı bilet satış rakamlarını anlık olarak takip edebiliyorlar. Bu incelemeler, satış raporu beklenmeden cep telefonlarından bile yapılabiliyor.”

Yeni koleksiyonu dağcılar test etti

The North Face, yeni sezonda dağcıların başarılı olmalarına olanak sağlayacak teknolojilere odaklandı. Marka, dünyanın en zorlu zirvelerine tırmanan dağcıların, doğanın bütün zorlu şartlarına karşı korunmasını sağlayan bir seriye imza attı. Adını zirve tırmanışlarından alan Summit Series’i test etmek için dünyanın en iyi dağcıları dünyanın en uç noktasında, Antarktika’daki Queen Maud topraklarına gitti. Dağcılar bu bölgede acımasız fırtınalara, dondurucu soğuğa The North Face’in Summit Series ekipmanlarıyla karşı koydu.

Haberin Devamı

Özel film: Antarktika

The North Face ayrıca, Summit Series’i Antarktika’nın zorlu şartları altında test eden 6 dağcının bu macerasını belgeselleştirdi. Antarktika filminde The North Face sporcuları, Antarktika’da Queen Maud’a doğru doğaya karşı mücadele gerektiren yolculuklarını, bu esnadaki keşiflerini ve dünyanın en uzak bölgesinde zirveye tırmanmanın zorluklarını manzaralar eşliğinde anlatıyor.

‘Eşsiz bir fitness deneyimi yaşatmak için çalışıyoruz’

Türkiye’nin 12 şehrinde, 200 binden fazla üyeye hizmet verdiklerini belirten Mars Sportif CEO’su Bahar Uçanlar, “Üyelerimize eşsiz bir fitness deneyimi yaşatmak için çalışıyoruz. Spor ve egzersizi hayatın ayrılmaz bir parçası yapmak için MACFit kültürü ve kalitesini, uygun fiyatlarla, farklı lokasyonlarda üyelerimizle buluşturmaya 2019 yılında da devam edeceğiz” dedi. Uçanlar, şunları söyledi: “Mars Sportif’in 85’inci kulübü İstanbul Bomonti’de hizmete girdi. 1.130 metrekarelik iki katlı bir alana kurulan ve ferah bir atmosferi olan MACFit Bomonti, hem tecrübeli hem de spora yeni başlamak isteyen üyelerine ayrıcalıklı bir fitness deneyimi yaşatacak.”

YORUM YAZ