MENÜ

‘Pandemide temizlik, spor tesisleri için önem kazandı'

Abone Ol Google News

Sporcu sağlığının özellikle kulüpler tarafından büyük hassasiyetle yönetilen bir konu olduğunu söyleyen Karcher Türkiye Genel Müdürü Gökhan Gökmen, “Kulüp ve tesis yöneticilerinin bizimle iş birliği ve temizlik alanında danışmanlığımıza başvurmaları temizliğe verilen önemin göstergesi” dedi. Pandemi sürecinde bu konunun temizlik boyutunun çok daha önem kazandığını vurgulayan Gökmen, “İlgililer öncelikle temizlik teknolojileri ve yöntemleri konusunda bilgilerini tazeleyerek, daha etkili, pratik, sağlıklı ve ekonomik çözümlere yönelmeye başladı. Bu kapsamda Karcher’in buharlı temizlik makinaları , spor tesisleri ve kulüpler tarafından tercih edilir oldu” diye konuştu.

Haberin Devamı

Soyunma odaları...

Spor tesislerine yönelik olarak özellikle dezenfeksiyon ihtiyacı olan alanların deterjan ya da kimyasal kullanmadan hijyenize edilmesi için birçok çözüm sunduklarını anlatan Gökmen, şu bilgileri verdi: “Spor tesislerinin iç ve dış alan dezenfeksiyonunda daha çok profesyonel buharlı temizlik makinelerimiz ve sıcak-soğuk basınçlı yıkama modellerimiz talep edildi. Covid-19 salgını ile buharlı temizlik makinesi gibi çevreci ve doğaya zarar vermeyen, 100 derecenin üzerinde buhar gücü olan profesyonel tip buhar makinelerimiz de ön plana çıktı. Sporcuların soyunma odaları, lavabolar için özellikle, buharlı temizlik makineleri durulama gerektirmediği için çok da ha pratik ve hızlı. El ile temasın çok yoğun olduğu yerlerin dezenfeksiyonunda bu ürünlerimiz kullanıldı.”

Haberin Devamı

‘Sporcuları desteklemeye devam edeceğiz’

Ürünlerinin tüm spor tesislerinin dezenfeksiyonunda kullanılabileceğini kaydeden Gökhan Gökmen , “Kullanım alanları arasında lavabolar, seyirci tribünleri, yedek kulübeleri, oyuncu soyunma odaları, spor malzemeleri, stat içerisindeki yiyecek-içecek ve dinlenme alanları, oyuncu transfer otobüsleri gibi akla gelecek her yer var” dedi. Gökmen, şöyle konuştu: “Spor etkinliklerinde adından sıkça söz ettiren Karcher, 2016 yılından beri Dakar Rallisi’nin resmi sponsoru. Ayrıca Almanya Bundesliga takımlarından VfB Stuttgart’ın da resmi sponsoru. Sporu ve sporcuları desteklemeye devam edeceğiz.”

‘Çift haneli büyüme hedefliyoruz’

Pandemi döneminde talep artışı ile karşılaştıklarını kaydeden Gökhan Gökmen, şu bilgileri verdi: “ Salgın sonrası oluşan hijyen hassasiyeti dolayısıyla, özellikle buharlı temizlik ürünlerimize hem ev tüketicileri hem de işletmeler tarafından ilgi arttı. Geçen yıla göre göre satışlarımız yaklaşık 3-4 katına çıktı. Türkiye, Karcher’in globalde en çok büyüyen ülkelerinden birisi. 2019 yılını yüzde 18 büyüme ile kapattık. Büyümemizi 2020 ve sonrasında da çift haneli olarak devam ettirmek en önemli hedefimiz. Temizlik teknolojileri pazarı genç ve dinamik bir pazar, profesyonel temizlikte makineleşme konusunda ülke olarak henüz yolun çok başındayız. Dolayısıyla Türkiye, yüksek potansiyeli olan, önü açık bir pazar. Ev tipi ürünlerimizle ilgili ciddi bir pazarlama yatırımı yaparak, temizlik teknolojilerini tanıtarak büyümeyi hedefliyoruz. Geleneksel elektrik süpürgelerinin yanında buharlı temizlik cihazları, cam silme makinesi, ev tipi zemin otomatı, robot süpürge gibi yeni ve inovatif ürünlerimizi tüketicilerle buluşturuyoruz.”

Haberin Devamı

Beşiktaş, buharlı temizliği tercih etti

Birçok spor kulübü ile doğrudan veya dolaylı olarak çalıştıklarını anlatan Gökhan Gökmen, şöyle devam etti: “Temizlik firmaları iş ortaklarımız aracılığıyla Karcher ürünlerini kullanan spor kulüpleri olduğu gibi, direkt bizden ürün temin ederek spor tesislerinin dezenfeksiyonunu sağlayan kulüplerimiz de var. Futbol camiasının Süper Lig seviyesinde neredeyse tüm büyük kulüpleri iş ortaklarımız arasında. Örnek vermek gerekirse Beşiktaş Futbol Takımı’nın otobüs ve soyunma odalarının temizliği için buharlı temizlik makinalarımız aktif olarak kullanıldı.”

YORUM YAZ