MENÜ

Orakçıoğlu: ‘Spartak sponsorluğunda bir sorun yok'

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Türkiye-Rusya arasında, Rus jetinin Türk hava sahasını ihlal ettiği için düşürülmesiyle başlayan gerginlik sürerken gözler, bu pazarla iş yapan şirketlere çevrildi. Uzmanlar ticari ilişkilerin önemli ölçüde zarar görebileceğini düşünürken Rus polisi, bir fuar organizasyonu için Rusya’ya giden 60 Türk işadamını gözaltına aldı. Turizm sektörü ise, ‘Rus’ turist kaybından büyük endişe duyuyor.

Tabii Rusya ile ilişkileri sadece ticaretle sınırlı olmayan şirketler de var... Bunlardan birisi de erkek giyim markası Damat... Damat, mart ayında Rusya’nın önemli futbol kulüplerinden Spartak Moskova ile üç yıllık sponsorluk anlaşması imzalamıştı. Anlaşmaya göre, 24 milyon taraftarı olan Spartak Moskova tüm maçlarına D’S Damat markalı kıyafetlerle çıkacak, statlardaki bilboardlarda ise markanın reklamları yer alacaktı. Şirket, Rusya pazarında Spartak Moskova ile büyümeyi hedefliyordu.

‘Devam ediyoruz’

Bugün gelinen noktada ise Türkiye-Rusya arasındaki kriz futbola da sıçradı. Rusya Futbol Federasyonu, futbol kulüplerinin kış kamplarını Türkiye’de yapmaması kararını aldı. Peki, bu aşamada Damat’ın sponsorluk anlaşmasında son durum ne oldu? Bu sorunun yanıtını ise, Damat markasını bünyesinde bulunduran Orka Holding’in Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu verdi: Sponsorluk devam ediyor. Bir sorun olacağını da sanmıyoruz.

Rusya, Orka Holding’in önem verdiği ülkelerden biri. Bu pazarda önümüzdeki dönemde büyümeyi planlayan grup, 2016’da 25 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. Spartak Moskova ise Rusya liginin en köklü ve ünlü futbol kulüplerinden biri. Takımın 21 şampiyonluğu bulunuyor.

Kasımda ‘at’ başkadır


Yanlış okumadınız, ‘aşk’ değil ‘at’ başkadır. Orijinal adı ‘Sweet November’ olan ‘Kasımda Aşk Başkadır’ filmini izlemeyeniniz yoktur. Keanu Reeves ve Charlize Theron’un başrollerini paylaştığı bu film, romantik türün başyapıtlarından biri olarak kabul edilir.
Gelelim ‘at’ konusuna... 65. kuruluş yıldönümü sebebi ile her ay 65 hediye vereceğini duyuran Türkiye Jokey Kulubü (TJK), kasım ayı sloganında bu filmin isminden esinlenmiş... TJK, yarışseverleri kasım ayında düzenlediği çekilişe işte bu sloganla çağırıyor: Kasımda at başkadır...

At’la gel, Mercedes’le dön!

At mı yoksa aşk mı başkadır bilemem ama TJK’nın, kampanya çerçevesinde oldukça iddialı hediyeler verdiği bir gerçek... Bu hediyeler arasında 1 adet Mercedes C180, 5 adet LG smart televizyon, 10 adet Dell dizüstü bilgisayar, 10 adet iPhone 6 ve 39 adet Canon dijital fotoğraf makinası bulunuyor.

Türk erkekleri spor sonrası bakımda Almanlar’ın gerisinde

Erkeklerin spordan sonra kullandıkları kozmetik ürünler ve bu ürünlere artan ilgileri birçok araştırmaya konu olacak kadar ilginç veriler içeriyor. Örneğin yapılan bir araştırmaya göre, Avrupa’da en fazla bakıma zaman ayıran erkekler, Almanlar. Bir Alman erkeği haftada ortalama üç saatini bakıma ayırıyor. Uzmanlara göre Türk erkekleri de artık spor sonrası bakım rutinine önem vermeye başladı. Türk erkeklerinin spor sonrası tercih ettiği ürünler ise, duş jeli, deodorant, tıraş losyonu ve cilt kremi...

Türkiye’de erkeklerin kozmetik ve dermo-kozmetik ürünlere ilgisinin giderek arttığını söyleyen Caudalie’nin Türkiye Ülke Müdürü Yasin Kocaoğlu, “Spor ve bakım erkeklerin hayatlarının ayrılmaz bir parçası oldu. Deodorant ve tıraş losyonu gibi olağan bakım ürünlerinin yanı sıra daha fazlasını talep etmeye başladı” diyor. Kocaoğlu, “Özellikle erkekler için spor sonrası dermatolojik testlerden geçmiş, içerikli doğal ürünlerin tercih edilmesi gerektiğini düşünüyoruz. Biz de buna yönelik ürünler sunuyoruz. Mesela, Caudalie Organik Üzüm Suyu ve Beauty Elixir. Bu tip ürünler spor ve tıraş sonrası etkili” diye anlatıyor.

YORUM YAZ