MENÜ

Markalar antrenmanlara el attı!

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Hazır giyim markaları, son dönemde ‘spor’ giyim kategorisine yatırım yapmaya başladı. Sporun yaygınlaşmasıyla ‘fitness’ ürünlerine olan talep de her geçen gün artıyor. Bu da hazır giyim markalarının, ürün portföylerindeki spor ve fitness kategorisini büyütmesine yol açıyor... Marks&Spencer’dan LC Waikiki’ye, Koton’dan Boyner’e pek çok marka artık spor ürünü satıyor.

Yürüyüş ve yoga

Marks & Spencer’ın hem iç hem dış mekanlarda spor yapmayı sağlayacak dokunuşlarıyla ön plana çıkan Active koleksiyonu, doping etkisi yaratacak inovatif ürünleriyle dikkat çekiyor. Markanın iç giyim alanındaki uzmanlığı, Active koleksiyonunda da hissediliyor. Active, yürüyüş ve yoga gibi daha hafif sporlarda tercih edilmesi önerilen hafif destekli form, ağırlık çalışmaları ya da dış mekân antrenmanları için önerilen orta destekli form ve koşu, boks, aerobik gibi yüksek tempolu çalışmalarda tavsiye edilen sıkı destekli form olmak üzere üç ihtiyaca yanıt veren sporcu sutyenleri sunuyor.

Erkekler için...

Marks&Spencer Active koleksiyonunda yer alan tayt ve eşofman altları, terletmeyen, çabuk kuruyabilen ve nefes alan teknolojiye sahip. Active koleksiyonunun kadınlara özel ürün gamında sutyen, tayt ve eşofman altlarının yanı sıra bisiklet ve geniş yakalı tişörtler, sıfır kollu ya da sırtı oyuk atletler, uzun kollu üst parçalar ve ceketler de bulunuyor. Enerjik erkekleri de unutmayan Marks&Spencer’ın, Active koleksiyonunda sportif beylerin asla vazgeçemeyeceği parçalar var. Koleksiyonun erkeklere özel bölümünde de yüksek kaliteli, kolay kolay terletmeyen, çabuk kuruyan, nefes alan ürünler bulunuyor.

Boyner, spor giyimin hızla gelişen bir trend olduğunu ilk farkeden şirketlerden. Şirket, mağazalarındaki bu kategori önemli bir büyüme kaydedince, konsept mağazası olan Boyner sports’u açmış. Jean, genç giyim ve spor ürünlerinin bir arada bulunduğu, farklı spor dallarının uzman ürünlerine kadar uzanan geniş ürün karmasıyla Boyner sports Mağazaları, 80’in üzerinde dünya markasını Boyner müşterileriyle buluşturuyor. Farklı spor dallarına ilgi duyan ve dinamik yaşam tarzını benimseyenler için her türlü spor ürünü bu mağazalarda satışa sunuluyor.

Aşktan ve güçten ilham aldı

Koton, spor ürünlerine farklılık getirmek amacıyla üç sezondur Ebru Şallı ile işbirliği yapıyor. Bu işbirliğinden doğan Ebru Şallı Loves koton sport koleksiyonu, 58 parçadan oluşuyor. koton sport koleksiyonu içinde yer alan en özel kapsül koleksiyon olan Ebru Şallı Loves koton sport’ta, daha sert ve keskin çizgilerden oluşan tasarımlar dikkat çekiyor. koton kadını’nın spor yaparken de kendini güçlü ve kusursuz hissetmesini amaçlayarak hayata geçirilen koleksiyon, yine farklı spor dallarına uygun modeller ile koton mağazalarında yerini alıyor.

Özel kayak koleksiyonu var​

LC Waikiki, perakende markaları arasında bu işe yatırım yapan ilk şirketlerden birisi. Marka bu yıl kayak sporu sevenlere özel kayak koleksiyonu’nu sunuyor. koleksiyonda mont, pantolon, tulum, bere, eldiven, boyunluk ve içlik ürünlerine yer veriliyor. soğuk kış mevsiminin vazgeçilmez sporu olan kayak için hazırlanan koleksiyon, sezonun canlı renkleriyle hazırlanmış. kadınlar için hazırlanan ürünlerde fuşya ve sarı gibi canlı renkler öne çıkarken koleksiyonun erkek ürünlerinde lacivertin yanı sıra fümenin tamamlayıcısı olarak yeşil ve turuncu tonları kullanılmış.

PTT’den ‘spor’ konulu pul sergisi

Avrupa Gençlik Olimpik Oyunları (EYOF), genç sporcular için büyük öneme sahip. Bu spor etkinliği yaz ve kış oyunları olmak üzere her iki yılda bir ve tekli yıllarda düzenleniyor. Uluslararası düzeyde önemli organizasyonlara ev sahipliği yapan; mimarisi, tarihi yapısı, doğal güzellikleri ve Palandöken dağlarıyla tam bir kış şehri olan Erzurum, EYOF 2017 Erzurum Avrupa Gençler Olimpik Kış Oyunları kapsamında geleceğin olimpiyat şampiyonlarını ağırlıyor. Bu etkinlik, Alp disiplini, biathlon, kayaklı koşu, kar kayağı, kayakla atlama, curling, buz hokeyi, sürat pateni ve artistik patinaj olmak üzere 9 farklı branşta gerçekleştiriliyor.

Özel tarih damgalı

PTT de bu organizasyona farklı bir etkinlikle katılıyor. Şirket, EYOF 2017 Erzurum Avrupa Gençler Olimpik Kış Oyunları kapsamında spor konulu pul sergisi düzenliyor. Özel tarih damgaları, sergi alanı olan “Oyunlar Köyü Sosyal Alanı Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Öğrenci Yurdu Teknokent/Erzurum” adresinde ve Erzurum PTT Merkez Müdürlüğü’nde kullandırılıyor. Konuya ilişkin özel tarih damgalı zarflar 2 TL bedelle www.filateli.gov.tr adresinde ve filateli cep uygulamasında satışa sunuluyor.

Gençler Nike’a ‘aşık’ olmuş

The Brand Age dergisi ile Xsights Araştırma şirketi “AŞK, GENÇLİK ve MARKALAR: Aşkın Marka Hali Araştırması”nın sonuçlarını açıkladı. Gençlerin, Spor Giyim&Malzeme Kategorisi’nde aşık oldukları marka, yüzde 41.7 ile Nike oldu. Gençlerin aşk denince ilk akıllarına gelen marka Ülker ve aşkla özdeşleştirdikleri reklam ise Algida oldu. Kategoriler bazında gençlerin aşık olduğu markalar ise şöyle: “Yiyecek: Ülker, İçecek: Coca Cola, Giyim: Koton, Çocuk Giyim: LCW, Akaryakıt: Shell, Beyaz Eşya: Vestel, Otomotiv: BMW, Banka: Garanti, Takı- Aksesuar: SoChic, Kozmetik-Kişisel Bakım: Gratis, Ayakkabı-Çanta: Zara, Mobilya: Bellona, Süpermarket: Migros.” Müşteri memnuniyeti Türkiye geneli 18-25 yaş arası gençlerin aşık oldukları markaları ve gençlerin beğendikleri markalardan beklentilerini ortaya koymak için yapılan araştırmaya göre, gençlerin bir markaya aşık olabilmesi en fazla markanın müşterisiyle kurduğu bağa bağlı. Bu bağ ne kadar duygusal ve uzun ömürlüyse; gençler markaya o denli aşık oluyor. Gençler daha çok müşteri memnuniyetine önem veren ve tüketici olarak kendini değerli ve önemli hissettiren markalara aşık olduklarını belirtiyor. Toplam değer 70 üzerinden bakıldığında gençler yüzde 64’lük değerlerle en çok ‘satış sonrası müşteri desteği ve iletişimine önem veren’ ve ‘Müşteri memnuniyetine önem veren’ markalara daha çok aşık olduklarını belirtiyor. Yüzde 63’lük değerlerle gençler, ‘topluma karşı sosyal sorumluluk projeleri yapan’ ve ‘çalışanlarına değer veren’ markaları aşık olmaya değer görüyor. Bir markaya aşık olmada gençler algısında an az etki eden kriterler yüzde 49 ile ‘medyada sıkça haberlerinin çıkması’ ve yüzde 50 ile ‘reklamlarında ünlü ve popüler isimleri kullanması’ yer alıyor.

Eğlence ve spor bir arada

Dünyada gitgide yaygınlaşan spinning’e özel, ilk stüdyo Urban Riders; hobi, sanat, eğlence, spor ve yeme içmenin buluştuğu bir alışveriş merkezi olan 42 Shops’ta açılıyor. Türkiye’nin ilk spinning salonu ve topluluğu Urban Riders, 42 Shops’ta açılan özel stüdyosu ile Maslak’ta en yeni trendlerle spor yapma imkânı sunuyor. Özel olarak tasarlanmış sabit bir bisiklet yardımıyla yapılan ve aerobik bir egzersiz olan spinning, hızlı temposu sayesinde vücuttaki yağ oranını en iyi ve eğlenceli şekilde yakıyor. Sağlıklı yaşam bilincinden yola çıkan ve 30 bisikletten oluşan bir kapalı alan (indoor) spinning salonu olarak kurulan Urban Riders, sadece spinning hizmeti sunuyor. Kişiye özel... Urban Riders, üst vücut egzersizlerini de bisiklete ekleyerek sadece kalça ve kaslarını değil, tüm vücudu yoğun çalıştırarak kalbin ve bağışıklık sisteminin güçlenmesine katkı sağlıyor. Halil Kılıç, Galina Tucan ve Ahmet Berkman’ın baş eğitmenliğini yaptığı Urban Riders; 184 metrekarelik özel stüdyosunda kişiye özel personal training hizmeti de sunuyor.

Columbia, Türkiye’deki büyümesini sürdürüyor​

Outdoor ve spor giyimde teknoloji ve tasarımlarıyla öne çıkan Columbia, istanbul anadolu Yakası’nda bulunan palladium aVM’de kapılarını açtı. Columbia, palladium’da açtığı 40. mağazası ile Türkiye çapında yatırımlarını sürdürüyor. Ödüllü teknolojileri, tasarımlarıyla spor giyimde fark yaratan Columbia’nın palladium aVM mağazası, 80 metrekarelik alışveriş alanına sahip. 1938’de kuruldu Dış giyim, ayakkabı, aksesuar ve ekipman pazarlarında faaliyet gösteren marka, 1938 yılında portland Oregon’da kurulmuş. 100’den fazla ülkede faaliyet gösteren markanın ürünleri, açık hava meraklılarını dış elementlerden korumak için geliştirilmiş yenilikçi teknolojilere ve tasarımlara sahip.













YORUM YAZ