MENÜ

Kozmetik devi, Rio'da engelleri aşacak

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Brezilya’da düzenlenen ve engelli sporcuların katıldığı bir etkinlik olan 2016 Rio Paralimpik Oyunları’nda L’Oreal rüzgârı esecek. 2008 yılından itibaren Fransa Paralimpik Komitesi’yle işbirliği yapan şirketin destek verdiği sporcular, Brezilya’da düzenlenen 2016 Rio Paralimpik Oyunları’na katılma hakkı kazandı. Bireysel başarıya vurgu yapmak ve performans odaklı olmaya destek vermek amacıyla hareket eden şirketin desteklediği sporculardan birisi Moussa Tambadou.

Kısa mesafe koşularıyla başlayıp, gülle atma kategorisinde yarışan ve 2013 yılında dünya ikinciliği kazanan Tambadou, Rio Olimpiyatları’nda uzun atlama kategorisinde yarışacak. Şirketin sponsor olduğu bir diğer oyuncu ise, eskrim dalında yarışan Maxime Valet. Valet, 15 yıllık spor yaşamı boyunca birçok başarıya imza attı. Geçirdiği kazayı takiben tekerlekli sandalyeyle eskrim sporuna başlayan Valet, Toulouse’da spor tıbbı üzerine eğitim alıyor. Valet, 2016 Mayıs’tan beri tekerlekli sandalyeyle eskrim dalında Avrupa Şampiyonu.

Şirket çalışanı da var

Ayrıca Rio 2016 Paralimpik Oyunları’nda L’Oreal’in çalışanlarından Emmanuelle Morch da tekerlekli sandalye kategorisinde yarışacak. L’Oreal, Paralimpik Oyunları’nda engelli sporculara destek olmanın yanı sıra sürdürülebilir yaşam projeleri yürüten şirket, Türkiye’de ise ambalaj ortağı Repack ile zihinsel engelli genç kızların, paketleme konusunda eğitilerek iş hayatına kazandırılması konusunda çalışmalar yapıyor.

1.2 milyar dolarlık satın alma

Paralimpik oyunlarına destek veren L’Oreal Grubu bu arada, ABD merkezli güzellik ürünleri üreticisi IT Cosmetics’i 1,2 milyar dolara satın almak için anlaşmaya vardı. Bu, grubun 2008’de gerçekleştirdiği Yves Saint Laurent’den sonraki en büyük satın alma işlemi Ö L’Oreal Amerika CEO’su Frederic Roze, konuyla ilgili şunları söyledi: “IT Cosmetics ve L’Oreal inovasyona olan tutkuları ve güzelliği herkesle paylaşma yönündeki istekleri ile temel değerler etrafında buluştu. Marka bugüne kadar tüketicisi ile derin bir sadakat ilişkisi kurdu ve bu potansiyelin önümüzdeki yıllarda daha da gelişeceğini düşünüyoruz.” L’Oreal Selective Divisions başkanı Nicolas Hieronimus ise, “Lancome, Kiehl’s, Yves Saint Laurent, Armani ve Urban Decay gibi L’Oreal bünyesinde bulunan markaların yanında IT Cosmetics’i görmekten mutluluk duyuyoruz” dedi.

Türkiye’de 22 markası var

Dünyanın önde gelen güzellik şirketlerinden L’Oreal Grubu, 1980’li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteriyor. Kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan ürünler sunan L’Oreal Türkiye, şirketin küresel büyüme için belirlediği ‘1 milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alıyor. Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oreal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor. Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de ‘Herkes için güzellik’ misyonunu sahiplenen şirket, globaldeki bilgi ve deneyimini “tüketici ürünleri”, “lüks ürünler”, “profesyonel ürünler” ve “aktif kozmetik” bölümleri ile tek çatı altında sunuyor. Şirket, Türkiye’de bulunan 22 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yapıyor.

Sloganlı kulaçlar!

90’lı yılların pop kültürünün sembollerinden biri olan Sahil Güvenlik (Baywatch) mayolarını eğlenceli sloganlarla birleştiren Simple For You, satış noktalarını 9’a çıkardı. Simple For You’nun farklı sloganlara sahip sahil güvenlik mayoları serisi artık Beymen’de de satışa sunuluyor.

Ananas koleksiyonu

Simple For You’nun kleksiyonu, bacak boyunu uzun gösteren derin kesimleri, vücudu saran kalıpları, İtalya’dan gelen özel kumaşı ile plajda ve havuzda farklı alternatifler sunuyor. Ananas adını taşıyan sahil güvenlik mayo koleksiyonu, hem ikonik hem de sıra dışı bir görünüme sahip. şirket yetkilileri, sadeliği elden bırakmadan, eğlenceli sloganlarla stilini özgünleştirmek isteyenleri hedeflediklerini söylüyor.

Dümende bir CEO!

Permolit Sailing Team, Mustafa Vehbi Koç Türkiye Yat Şampiyonası’nda ‘Üçüncülük Kupası’nı kazandı.

Takım bu kupayla, çok kısa geçmişine rağmen koleksiyonuna beşinci kupayı katmış oldu. 2015 yılının Eylül ayında kurulan, 1 yaşını henüz dolduran Permolit Sailing Team, ilk yarışı olan, geçen sene katıldığı Kalamış Yelken Kulübü Kupası’nda IRC-1 sınıfında birincilik kupasını kazanmıştı.

Ardından bu yıl düzenlenen yarışlarda da ilk üçte yer aldı. Permolit Sailing Team, boya sektörünün köklü firmalarından Akçalı A.Ş’nin boya markası olan Permolit tarafından kuruldu. Dümenciliğini şirketin CEO’su Akın Akçalı’nın yaptığı takım halen İstanbul genelinde Kalamış Yelken Kulübü’nün düzenlediği trofede birinci sırada bulunuyor. Ve bu seride şampiyonluğun en büyük adayları arasında yer alıyor.

Pupa yelken yola devam

Akçalı Boya hedefini, yelken eğitimleri vererek deniz ve rüzgâra hâkim bireyler yetiştirmek olarak açıklıyor. Permolit Sailing Team de, bu çabanın ilk adımı olma özelliği taşıyor. 2016 yılında belirlenen ders saatini tamamlamış ve deneyim kazanmış sporcularla yola devam eden takım, Cenk Tekkaya Denizcilik firmasıyla yaptığı sponsorluk anlaşmasıyla ulusal düzeydeki yelken yarışlarında iddiasını sürdürmeyi amaçlıyor.

Fenerbahçe’ye Hello Kitty makyajı

Fenerbahçe, sarı-lacivertli renklere gönül veren anneler ve kızları için anlaşma yaptığı dünyanın en ünlü ikonlarından Hello Kitty’nin yer aldığı koleksiyonunun satışına başladı. Koleksiyonda, kupadan nevresime, tişörtten çantaya, duvar saatinden pijamaya kadar 18 farklı kategoride 36 ürün yer alıyor. Bu ürünlerin içinde en ilgi çekeni ise oje, far ve lip stick’ten oluşan ‘makyaj’ setleriÖ Fenerbahçe, minik kızları hedeflediği bu projeyle gelecekte kadın taraftarlarının sayısını artıracak gibi görünüyor.

1974 yılında doğdu

Peki, Hello Kitty kim? Japon hediyelik eşya ve oyuncak firması Sanrio’nun bünyesinde bulunan Hello Kitty karakteri, bugün tüm dünyada bir fenomenÖ 1974 yılında Londra’da doğdu. Tüm dünyada, sanatçılara ve tasarımcılara ilham kaynağı olan Hello Kitty aynı zamanda, her yaştan kadına hitap eden bir sosyal ikon haline gelmiş durumda.

100 milyon dolar ciro

Fenerium ise bugün, 52 lisans anlaşması ile 37 farklı sektörde ürün satışı gerçekleştiriyor. Türkiye pazarında yıllık 100 milyon dolar civarında ciro yapan şirket, ülke genelinde 97 mağazayla faaliyet gösteriyor. 2 gezici TIR’ı bulunan şirket, 5 bin 300 adetlik ürün gamına ve 400’e yakın çalışana sahip.

Sporda kış trendi: Rahatlık, konfor ve enerji...

İtalyan spor moda markası Freddy, 2016-17 Kış Koleksiyonu hazırlıklarını tamamladı. Koleksiyon, “atletik” ve “rahatlık” sözcüklerinin birleşimi olan “Athleisure” adını taşıyor. Hayat her geçen gün daha fazlasını talep ederken, Freddy de müşterilerini bu taleplere yetiştirmek için rahatlık, konfor ve enerjiyi, yeni ‘spor kıyafet koleksiyonu’yla tüketiciye sunmayı amaçlıyor. Koleksiyonda yer alan Active Dance serisinin esin kaynağı, adından da anlaşılabileceği gibi dansÖ Freddy bu seride, en katı spor disiplinlerinden biri olan dansın belli başlı prensiplerini yeni bir anlayışla ele almış. 2016-17 Kış Koleksiyonu içinde Seamless serisi de dikkat çekiyor. İnovatif kumaş kullanılan seri, sahip olduğu esneklik özelliğiyle hem vücudun hatlarına uyum sağlıyor hem de hareket esnekliği sağlıyor. Leotard, tozluk, badi ve tayt gibi ürünlerin yer aldığı bu seride tül etekleri de bulmak mümkün.

Tayt trendleri...

Ayakkabı ürünleri ise, Freddy’nin önem verdiği bir tasarım projesi ile giderek büyüyor. 3PRO STUDIO adını taşıyan projenin anahtar sözcükleri hafiflik, konfor ve dayanıklılık... Markanın geçmişiyle özdeşleşmiş bir modelinin yeniden yorumlanmasıyla ortaya çıkan ve topuğu üç bölmeden oluşan bu ayakkabı da D.I.W.O.Æ kumaşından üretiliyor. Freddy’nin bütün koleksiyonlarında yer alan en önemli parçalardan biri de WR.UPÆ taytlarÖ 2016-17 Kış Koleksiyonu’nda bu taytlarda ışıltılı ve perçinli modellerin yanı sıra kamuflaj, hayvan kürkü ve çiçek desenli modeller yer alıyor.

Ata binmeyi sevenler için

Şirket WR.UPÆ SNOW serisini de, kış aylarında dışarıda vakit geçirmeyi seven kadınlar için tasarlamış. Bu taytlar siyah, beyaz, leopar, kamuflaj ve çiçek desenli olarak dört ayrı modelde satışa sunulacak. WR.UPÆ HORSE da, ata binmeyi sevenler içinÖ Swarovski detaylara sahip bu taytlar ise üç model olarak mağazalardaki yerini alacak.

YORUM YAZ