MENÜ

Konyaspor'un giyimine 'İmza' attı

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Hatay Kırıkhan İlçesi’ne bağlı Baldıran Köyü’nde doğan,’Taşkınırmak’ soyadını taşıyan 4 kardeşin ticari yaşamları, 1985 yılında bir pazar tezgâhında manifatura ürünlerinin satışıyla başlamış. Pazar tezgâhı zamanla mağazaya dönüşmüş. Hedef büyüterek Adana’ya giden Taşkınırmak kardeşler, toptan satışa başlamış. Sonraki adresleri İstanbul, ardındaki hedefleri ise’İmza’ ile markalaşmak olmuş...

İmza Giyim’in Genel Müdürü Selahaddin Taşkınırmak, İmza markasının kalite anlayışından vazgeçmeden büyümeyi ilke edindiğini söyleyerek, “Bu kadar kısa sürede markalaşma sürecini oluşturan ve emin adımlarla yoluna devam eden şirketimiz Adana’daki tesislerinde ceket ve gömlek üretimini yapıyor. Genel Müdürlük, fabrika ve perakende satış mağazalarında 400’ün üzerinde istihdam sağlıyor” dedi.

Şirketin bugün itibariyle Türkiye genelinde 53 mağazası ve 150’yi aşkın bayisi ile müşterilerine hizmet verdiğini belirten Taşkınırmak, “İmza, klasik, casual ve ceremony ile üç ana koleksiyona sahip. Böylece hedef kitlemizdeki erkeklerin hafta içi, hafta sonu ve özel günlerindeki kıyafet ihtiyaçlarını karşılıyoruz” diye konuştu.

‘Pazarda büyüme var’

Erkek giyim pazarında nüfus artışına paralel olarak büyüme olduğunu anlatan Taşkınırmak, şöyle devam etti: “Türk erkeğini giydirmek eskiye göre daha zor. Nedeni ise giyim konusunda geçmişe oranla daha bilinçli olmaları ve daha çok sorgulamaları. Artık erkekler de şıklığı, takip edilmeyi, beğenilmeyi istiyor. Bu açıdan ürünlerin kalıpları, modelleri, desenleri, renkleri oldukça değişti. Erkek giyim trend renkleri her sezon bir önceki sezona göre farklılaşıyor. Bu kışın ağırlıklı renklerini ise lacivert, füme, mor ve yeşil olarak sıralayabiliriz.”

‘Yatırıma devam’

İmza Giyim olarak yatırımlarına hız kesmeden devam ettiklerini söyleyen Selahaddin Taşkınırmak, şöyle konuştu: “53. mağazamızı Kocaeli Derince’de bulunan Kipa AVM’de hizmete açtık. Ağustos itibariyle yüzde 40 büyüme sağladık. Hedefimiz, her yıl bir önceki yıla göre daha çokçalışıp, büyümek ve mağaza sayımızı artırmak. Kendi üretim tesisleri, fabrikası olan ve tamamıyla yerli üretim hedefi olan bir markayız. Yatırımlarımızı hız kesmeden sürdüreceğiz.”

‘Türk sporunun her zaman arkasındayız’

Markalarının bilinirliğini arttırmak için güçlü yatırımlar yaptıklarını dile getiren Selahaddin Taşkınırmak, şöyle devam etti: “Atiker Konyaspor’un bu seneki kıyafet sponsoru olduk. Sponsorluğumuz kapsamında profesyonel futbol takımının sporcuları, teknik heyet ve 21 yaş altı futbolcular, müsabakalara giderken İmza markalı takım giyecek. Hedef kitlemiz erkekler ve Türkiye’de futbol çok önemli bir yere sahip. Futbolun bu gücünü kullanarak markamızı yerel, ulusal ve uluslararası düzeyde geniş kitlelere duyurmayı ve prestijini artırmayı istiyoruz. Ayrıca Anadolu’daki başarı hikâyelerinin arkasında yer alarak desteklemiş oluyoruz. Birlikten kuvvet doğar. Biz Türk sporunun her zaman arkasındayız, desteklerimiz devam edecek.”

‘2016 yılında hedeflerimizi tutturduk’

İmza’nın erkek giyim pazarında önemli bir yere sahip olduğunu ifade eden Selahaddin Taşkınırmak, şu bilgileri verdi: “İlk 10’un içinde yer alan ve gitgide büyüyen bir
firmayız. Yıllık 126 bin adet ceket ve takım elbise, 511 bin adet de gömlek üretim kapasitesine sahibiz. 2016 yılında hedeflerimizi tutturduk diyebiliriz. 2017 zor bir yıl olacak gibi
gözüküyor ancak yılmadan, hedeflerimizin tutması için bir önceki yıla göre daha fazla çalışma yapacağız.”

Spor tarzını kendi stilinle bütünle!

Daha hafif ayakkabılarla hızlı koşmak, ya da hava tabanlı bir ayakkabıyla daha yükseğe zıplamak... Renkli bir tayt üzerine giyeceğiniz tişörtle cool ya da özel tasarım bir atletle spor yaparken bile çekici görünmek mümkün. Son dönemde giderek artan bu ihtiyaç markaların gözünden kaçmadı. Bu markalardan birisi de Boyner... Boyner, Jack&Jones’un Boyner’e özel ürünleri, Adidas, Nike, Skechers, New Balance, Reebok ve Puma gibi dünya markalarının ikonik modellerini spor tarzı sevenler için satışa sunuyor.

Özel kumaşlar...

Aynı zamanda erkeklerin tercihi Blend koleksiyonu da, 40’tan fazla ülkeden sonra sadece Boyner’de. Şehirli erkeğin markası Blend, jean pantolondan bomber cekete, tişörtten sweatshirte, gömlekten triko ve monta kadar geniş bir koleksiyona sahip. Erkeksi detayların ön plana çıktığı modellerde, özel kumaşlarla harmanlanmış tasarımlar yer alıyor. Özellikle Blend yorumu ile yeniden tasarlanan bomber ceketler, sezonun modasını yakalamak isteyen Türk erkeklerinin gardırobunun parçası olmaya aday.

Işıldayan koleksiyon ödül getirdi

HarveyNichols, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ve Swarovski ortak projesiyle kadın taraftarların futbola olan ilgisi ve katılımını artırmak için özel olarak hazırlanan milli takım koleksiyonu, Creativity&Innovation özel ödülüne layık görüldü . Swarovski taşlı Milli Takım formaları, UEFA KISS Pazarlama Ödülleri’nde’En İyi Ticari Ortaklık’ kategorisinde ödül aldı. UEFA’ya üye federasyonların pazarlama projelerinin 5 kate goride yarıştığı ve yenilikçi projelerin ödüllendirildiği yarışmaya bu yıl rekor sayıda katılım gerçekleşti.

85 proje yarıştı

35 federasyondan 85 projenin yarıştığı UEFA KISS Pazarlama Ödülleri’nde dünyada bir ilk olma özelliğini de taşıyan HarveyNichols, TFF&Swarovski ortak projesi dikkatleri üzerine çekti. Milli Takım formasının dizayn ve renklerinden esinlenerek oluşturulan’Ay-Yıldız’ temalı özel aksesuar koleksiyonundaki formalar, kişiye özel üretim seçeneği ile de ilgi topladı. HarveyNichols, Kanyon mağazasında Euro 2016 süresince futbol temalı vitrin tasarımı ile de oldukça ilgi görmüştü ve bu işbirliğine özel Milli Takım ürünleri satışa sunulmuştu.

Tekerlekli basketbola sigorta desteği

Türk Nippon Sigorta, Galatasaray Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı’na sponsor oldu. Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, “Tarihi başarılarla dolu, Engelsiz Aslanlar olarak bilinen Galatasaray Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı’na sponsor olduğumuz için çok mutluyuz” dedi. Pamukçu, şöyle devam etti: “Şirketimizin bütün yönetim kadrosu
Galatasaraylı, bundan dolayı daha da mutluyum. Umarım bu ilişkimiz uzun soluklu olur ve takımımız bizim katkımızla başarılarını artırır. Galatasaray Spor Kulübü’ne bize bu şansı verdiği için teşekkür ediyorum”

Başarı öyküsü

Galatasaray Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Ural Aküzüm ise, “Yıllar önce Türkiye’deki engelli yurttaşlarımızın göz bebeği olan tekerlekli basketbol şubesini kurduk. Bugüne kadar spor dünyasında en başarılı takımı oluşturduk” diye konuştu. Aküzüm, konuyla ilgili olarak şu bilgileri verdi: “Türkiye’de üst üste 10 defa Süper Lig kazandık. 5 defa Şampiyonlar Ligi, 4 defa kıtalar arası kupa kazandık. Bu büyük başarı öyküsünü oluşturan herkese teşekkür ediyorum. Bu sene de mütevazı kadromuza rağmen ligde gayet iyi gidiyoruz. Bugün de Türk Nippon Sigorta şirketi takımımızın sponsoru oldu. Bu sebeple kendilerine çok teşekkür ediyorum. Bu anlaşmanın çok faydalı olmasını ümit ediyorum.”

Manchester City zamanı!

Dünyanın önde gelen futbol takımlarından Manchester City’nin resmi doğrudan satış sponsoru QNET, Manchester City ile ortak geliştirildiği CIMIER QNETCITY saat koleksiyonunu saat ve futbol severlerin beğenisine sundu. Tasarımlarında gerçek futbol ruhundan ilham alan QNETCITY saatleri, Manchester City Futbol Kulübü’nün de resmi ürünü olma özelliğini taşıyor.
İsviçreli saat ustalarının 1924’ten beri süregelen tecrübelerini yansıttıkları işçilikleriyle hayata geçirilen CIMIER saatler QNETCITY koleksiyonu geçmişten günümüze miras kalan tasarımda kalite prensibiyle üretiliyor.

YORUM YAZ