MENÜ

‘İş dünyasının yeni çekim merkezi olacak'

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Şirketlerin tüketicilere direkt olarak ulaşabilecekleri alternatif mecra arayışında olduğunu söyleyen Galatasaray’ın Medya ve İletişim Direktörü İskender Baydar, “Twitter’ın, Galatasaray Stadyumu’na taşıdığı Blue Room konsepti, bu arayış nedeniyle iş dünyasının yeni çekim merkezi olacak” dedi.

Twitter, tüm dünyada uyguladığı ve özel olarak tasarlanan bir odadan canlı yayın imkânı tanıyan ‘Blue Room’ konseptini Türkiye’ye getirdi. Galatasaray’ın stadyumu Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Stadyumu’nda hazırlanan loca, Blue Room için özel olarak tasarlandı. Blue Room, Twitter’da 7 milyondan fazla takipçiye sahip Galatasaray’ın sporseverlerle doğrudan ve canlı olarak iletişim kurmasını sağlayacak. Galatasaray’ın Medya ve İletişim Direktörü İskender Baydar, “Şirketler son yıllarda tüketicilere direkt olarak ulaşabilecekleri alternatif mecraların peşinde ve arayışında. Blue Room uygulamasının, bu arayış nedeniyle iş dünyasının yeni çekim merkezi olacağına inanıyorum” dedi. Baydar, “Blue Room ile hem bilgiye direkt ulaşma imkânı bulan taraftarlarımız mutlu olacak hem de kulüp ve partnerleri bu yeni iş birliğinden gelir elde edebilecek. Bu herkesin kazanacağı bir ilk adım. Yeni projelerle devamının gelmesi için de aralıksız çalışıyoruz” diye konuştu.

Canlı yayın odası

Twitter’ın, Galatasaray ile taraftarı arasındaki en hızlı ve etkin iletişim kanallarından birisi olduğunu kaydeden Baydar, şöyle devam etti: “Galatasaray ve Twitter iş birliği ile açılan canlı yayın odası Blue Room, taraftarlarımızın Galatasaraylı sporcu, teknik sorumlu ve idarecilerle bire bir iletişim kurmalarına olanak sağlayacak. Belirlenen hashtagler vasıtasıyla canlı yayında sorularını yönlendirip, anında cevapları alabilecekler. Hedefimiz, Blue Room’un kısa sürede Galatasaray’ın iletişim alanında düzenli ve sık sık kullanacağı bir mecra haline dönüşmesi...”

Taraftarlar futbolculara soru sorabilecek

Taraftarlar, Blue Room aracılığıyla, Galatasaray için önemli olan günlerde veya olaylarda; üst düzey yöneticiler, futbolcular, yeni transferler, ünlü Galatasaraylılar dâhil kulüp için önemli olan kişilerle Twitter üzerinden doğ rudan iletişim kuracak. Özel olarak belirlenen gün ve saatlerde, Blue Room’dan yapılacak canlı yayınlarla, taraftarlar önceden belirlenen hashtaglerle attıkları tweetlerle söyleşi yapılan kişiye sorular sorabilecek, yeni transferleri tanıyacak. Kulüple ilgili akıllarına takılan tüm sorulara doğrudan yanıtlar alarak takımlarıyla çok daha sıkı ve sıcak bir ilişki kuracak.

‘Futbol yoğun olarak tartışılıyor’

Twitter Satışlar Kıdemli Direktörü Barry Collins ise, “Kullanıcılar, platformumuzdaki farklı özellikler aracılığıyla herkesle rahatlıkla iletişim kurabiliyorlar. Sevdikleri veya hayran oldukları kişilere doğrudan ulaşmalarını sağlayan Blue Room da bu özelliklerden birisi” dedi. Twitter’ın, futbol ile ilgili konuların da dünya çapında yoğun olarak konuşulduğu bir platform olduğunu vurgulayan Barry Collins, “Anlık skorlar, canlı sohbetler ve en güncel gelişmelerin takip edildiği yer Twitter’dır. Türk kullanıcılar da futbolla ilgili tartışmalarda yoğun olarak yer alıyor. Dünyanın farklı kentlerinde uyguladığımız Blue Room konseptini Türkiye’ye getirmekten mutluyuz” diye konuştu.

Ebru Şallı’dan özel pilates dersi

Ebru Şallı Loves Koton Sport’ Koleksiyonu bu sezon sporu, moda ve teknolojiyle birleştiriyor. 65 parçalık koleksiyon içinde yer alan ‘Make Magic Happen’ sloganlı tasarımlar, Ebru Şallı ile birlikte pilates yapma şansı sunuyor. Telefona indirilen bir mobil uygulama aracılığı ile tasarımlar üzerinde yer alan grafikler taratılarak Ebru Şallı’nın Koton Sport Kadını’na özel olarak hazırladığı pilates videosu izlenebiliyor.

Sezon formaları taraftarla buluşuyor

Fenerbahçe ve Beşiktaş’ın 2017-2018 futbol sezonunda giyeceği formalar, taraftarlarıyla buluşuyor. Fenerbahçe’nin yeni sezon formaları için hazırlanan kampanyanın sloganı,’Farkını ortaya koy’ olarak ortaya çıktı. Fenerbahçe’nin vazgeçilmezi Efsane Çubuklu maç formasının bu sezonki tasarımında 88-89 sezonunun çubuklu formasından esintiler görülüyor. Beşiktaş’ın 3. yıldızla taçlandırdığı ve uzun süredir heyecanla beklenen yeni sezon formaları için hazırlanan kampanyanın sloganı ise ‘Zafere kanatlan’ olarak belirlendi.

YORUM YAZ