MENÜ

Eylem Türk ve Spor Ekonomisi

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

'Spor giyim günlük hayatın vazgeçilmezi oldu'

Hollandalı Braez markasını Türkiye’ye getiren Suteks Group Yönetim Kurulu Başkanı Nur Ger, “Günümüzde spor giyim sadece profesyonel ya da amatör sporcular tarafından değil, günlük hayatta da rahatlık isteyenler için de vazgeçilmez oldu” dedi.

1998 yılında Amsterdam’da doğan Braez markasını Türkiye’ye getiren Suteks Group Yönetim Kurulu Başkanı Nur Ger, “Braez, kadın ve erkek koleksiyonlarıyla, spor ve rahat bir koleksiyon sunuyor” dedi. Günümüzde sağlıklı, rahat ve enerjik hayatın ön plana çıktığını belirten Ger, “Günümüzde spor giyim sadece profesyonel ya da amatör sporcular tarafından değil, günlük hayatta da rahat olmak isteyen her anını yaşamak isteyenler için de vazgeçilmez oldu” diye konuştu. Modaseverlerin artık günün her anına hitap eden ürünleri tercih ettiğini kaydeden Ger, “Braez koleksiyonunun her parçası aynı eşsiz ve özgün duyguyu hissettiriyor. Bu nedenle rahatına önem veren modern ve şehirli insanın spor ve şık koleksiyonlara ilgisi yüksek oluyor” dedi.

Mutluluğa davet

Nur Ger, Braez markasının kuruluş öyküsünü ise şöyle anlattı: “Markanın Kurucu Ortağı ve Kreatif Direktörü Rene Van Huffel’ın anlatımıyla güneşe özlem duyan Hollanda’da, insanları mutluluğa ve aşka davet eden bir marka olarak 1998 yılında doğdu. Braez uzun yıllardır markanın üreticisi olan Suteks Group ile 2012 yılında ortak olarak merkezini İstanbul’a taşıdı. Son yıllarda perakende sektörüne girme kararımızı markayı satın alarak gerçekleştirdik.”

250 noktada satılıyor

Markanın dünyada 250’den fazla satış noktası bulunduğunu kaydeden Ger, “Amsterdam, Berlin, İbiza, Mallorca ve Göcek’ten sonra yeni mağazamızı İstanbul Atiye Sokak’ta açtık” diye konuştu. Avrupa Birliği ülkeleri başta olmak üzere, Japonya ve Avustralya’da satış noktaları bulunduğunu dile getiren Ger, “Braez, önce Göcek mağazamızla Türk tüketicisiyle tanıştı. Bugün Nişantaşı ve yakında Bodrum Yalıkavak’ta kendi mağazalarımızla birlikte 2018 yazından itibaren Türkiye’de de 45 satış noktasında moda severlerle buluşacağız” dedi.

‘Tutku ve aşktan ilham alıyor’

Braez’in dünyada bir moda markası olmanın çok ötesinde bir yaşam tarzı olarak yerini aldığını belirten Nur Ger, şu bilgileri verdi: “Braez tasarımları tutku ve aşktan ilham alıyor. Ürünleri ise, günün her anına uyum sağlayan, doğanın huzur veren tonlarından oluşan kadın ve erkek koleksiyonlardan oluşuyor. İpek, yün, pamuk, keten gibi doğal elyafların bir arada kullanıldığı tasarımlarımız, romantik görünümüyle rahatlık sunuyor. Sadece aksesuarla tamamlanarak spor veya şık görünüme dönüşen kıyafetler günün her anına uyum sağlıyor. Braez ürünleri, rahatlığının yanı sıra zamansız oluşuyla da günün her anına ve her koşula uygun stilini yansıtıyor.”

‘Gelirlerinin bir kısmı kadınlar için kullanılacak’

Braez’in doğa ve insana saygılı, sosyal sorumluğu yüksek bir marka olduğunu anlatan Nur Ger, “Braez, Birleşmiş Milletler Kadının Güçlenmesi Prensipleri (UN WEPs) uygulamalarını destekliyor. Gelirinin bir kısmını, WEPs’in, kadınların iş yaşamında güçlenmesi için yürüttüğü projelerde kullanıyor” dedi. Ger, şöyle devam etti: “Kadının Güçlenmesi Prensipleri İş Dünyası Sözcülüğünü yürüttüğüm süre boyunca ve sonrasında toplumsal cinsiyet eşitliğini önce kendi işimde uygulamak ve sonrasında bu ilkelerin tüm sektörlere yayılması gerektiğine inanıyorum. Bu nedenle Suteks Group bünyesinde yer alan Braez markamızın gelirinin bir kısmı kadınların iş yaşamında güçlenmesi için yürüttüğü projelerde kullanılıyor.”

‘Hızlı büyüme planlıyoruz’

Suteks Group’un, 15 yıldır Braez markasının üreticisi olduğunu söyleyen Nur Ger, “Markanın son 5 yılında ise sadece üretici olarak değil, ortak olarak yanında konumlandık. Yolculuğumuz, başarılı bir ortaklığa uzandı” dedi. Suteks’in müşterileriyle sağlam iş birlikleri yürüttüğünü kaydeden Ger, şöyle devam etti: “Günümüz markaları artık uluslararası... Hiçbir marka sadece ülke sınırları içinde kalarak uzun vadede sürdürülebilir olamaz. Türkiye, doğu ve batı arasında bir köprü konumunda... Ve İstanbul da başlı başına bir perakende ve moda merkezi haline geldi... Başta Avrupa Birliği ülkeleri olmak üzere dünyada bilinen Braez markamızı Türkiye’de hızlı bir şekilde büyütmeyi hedefliyoruz. Braez mağazalarımız ve satış noktalarımız, öncelikli olarak büyük şehirlerde ve sahil illerimizde olacak.”

Puma’ya Griezmann dokunuşu

Puma, Antonie Griezmann, tasarımı GRIZI FUTURE 18.1, ayakkabısını tanıttı. Bir önceki yıl Puma tasarımcıları ile bir araya gelen Antonie Griezmann, kendisine tüm grafik ve renklendirme üzerinde tam yetki verilmesiyle kendi tasarımını oluşturmak için özel çalışma yapmış. Tasarımın en önemli dokunuşunu yansıtan unsur ise, ayakkabının üst kısmında görünen özel kamuflaj... Bunu tasarlarken kendi evinin bulunduğu Macon şehrinin ve tabii ki Fransa’nın eşsiz siluetinden ilham almış. Ayakkabı, futbolcu her aşağıya baktığında onu harekete geçirmek için dizayn edilmiş...

Avcı içgüdüsü

Ayakkabının üzerinde bulunan yeni logo, agresif dizaynının yanında ‘avcı’ içgüdüsünü harekete geçirmek için farklı bir detay olarak ön plana çıkıyor. Tamamen kişiselleştirilebilir ilk futbol ayakkabısı olan GRIZI FUTURE 18.1, ayakkabının üst bölümünü bir dantel gibi saran NETFIT teknolojisiyle istenilen şekilde bağlanabiliyor.

YORUM YAZ