MENÜ

Eylem Türk ve Spor Ekonomisi

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

FC Barcelona işbirliğiyle çocuklara futbol öğretiyor

Çocuklara, futbol ve basketbol oynama imkânı sunduklarını söyleyen KidZania Genel Müdürü Ebru Timur, “FC Barcelona ile yaptığımız işbirliğiyle çocukların, futbola dair temel kuralları öğrenmesini sağlıyoruz” dedi.

KidZania Genel Müdürü Ebru Timur, çocuklara, futbol ve basketbol oynama imkânı sunduklarını söyleyerek, “Aktivite seçeneklerinin arasında bulunan KidZania Stadyumu’nda çocuklar futbol ve basketbol aktivitelerine katılabiliyor. FC Barcelona ile yaptığımız işbirliğiyle çocukların, futbola dair temel kuralları öğrenmesini sağlıyoruz” dedi. Timur, “Yaz Kampı süresince 90 dakika süren futbol ve jimnastik derslerinde çocuklar, sosyal bir ortamda fiziksel aktivite ile vücut koordinasyonlarını geliştirirken, takım olmayı öğreniyor” diye konuştu. Yaz Kampı’na katılan tüm çocukların, her gün FC Barcelona Spor Okulu eğitmenleri ile sabah sporu yaptığını kaydeden Timur, şöyle devam etti: “Jimnastik ve Futbol kategorilerinde 2 program sunan FC Barcelona, çocuklara profesyonel eğitmenler eşliğinde hem jimnastik hem futbola dair temel kuralları öğretiyor. Yaz kampına katılan, özellikle erkek çocuklar, Barcelona ile futbol temasına yoğun ilgi gösterdi. Dünyanın en başarılı futbol kulüplerinden birinin adı altında böyle bir kamp geçirmeleri çocuklara kendilerini çok özel hissettirdi. Çocuklar hem eğlenerek öğrendi hem de sevdikleri futbolcularla empati yapabilme şansı yakaladı.”

65 aktivite alanı

KidZania’da çocuklara, 65 aktivite alanında 120’ye yakın mesleği deneyimleme imkânı sunulduğunu ifade eden Timur, “8 bin metrekarelik dev Çocuklar Ülkesi KidZania’ya gelen çocuklar gün içinde ortalama 5 saat geçiriyor” dedi. Timur, “Tüm bu süre boyunca KidZania sokaklarında koşuyor, oynuyor ve bol bol hareket ediyorlar. Çocuk yaşlarda eğitim ve eğlence kadar hareket ve sporun da sağlıklı gelişime büyük etkisi var” diye konuştu.

Ünlü markalar var

KidZania İstanbul’da, ünlü markalarla iş ortaklığı yaptıklarını dile getiren Ebru Timur, şu bilgileri verdi: “İş ortaklığı yaptıklarımız arasında; Acıbadem, Arçelik, Dimes, Ford, Koç Holding, Koçtaş, Migros, Algida Max gibi markalar var. KidZania’da çocuklar, iş ortaklığı yaptığımız markaların ürünlerini ve hizmetlerini deneyimliyor, doğal bir ortam içinde markalarla etkileşime geçiyor. Markaların bilgi ve birikimleriyle çocuklara özel içerikli aktiviteler hazırlıyoruz ve bu yolla kendilerini marka çalışanı olarak hissetmelerini sağlıyoruz. Bu süreç sonrası çocuklar markayı sahipleniyor.”

19 ülkede 24 şehirde faaliyet gösteriyor

Çocuklar ülkesi KidZania’nın ilk kez, Meksika’nın başkenti Mexico City’nin Santa Fe bölgesinde kurulduğunu söyleyen Ebru Timur, “KidZania bugün 19 ülkede 24 şehirde faaliyet gösteriyor” dedi. Meksika merkezli KidZania’nın, Türkiye’ye 2014 yılında gelerek Akasya AVM’de kurulduğunu hatırlatan Timur, şöyle konuştu: “Çocuklar KidZania’da geçirdikleri zaman boyunca özgürce eğlenmek, ilgi duydukları meslekleri deneyimlemek istiyor. İçeride kullanılan tüm mimari unsurlar çocukların sağlığına ve güvenliğine uygun tasarlandı. Tüm dünyadaki KidZania’lar aynı standartlarda inşa ediliyor. Tüm bu çalışmalar Meksika’daki genel merkezimizin kontrolünde yürütülüyor.”

Sportive’den yurtdışı açılımı

Çok markalı spor perakendecisi Sportive, ilk kez yurtdışından bir takım ile işbirliği yaparak Makedonya Milli Basketbol Takımı’nın forma sponsoru oldu. Sponsorluk kapsamında Makedonya Milli Basketbol Takımı, EuroBasket 2017 ve Dünya Kupası eleme maçlarında Sportive formasıyla mücadele edecek. Sponsorluk hakkındaki görüşlerini dile getiren Sportive Genel Müdürü Zeynep Selgur, “Makedonya Basketbol Federasyonu Başkanı Petar Naumoski, uzun yıllar Türkiye’de basketbolcu olarak bulunmuş, hepimizin yakından tanıdığı, gönüllere taht kuran bir sporcu. Kendisinin başkanlığı döneminde bu anlaşmayı yapmış olmaktan ayrıca büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.

Puma Ignite İstanbul Yarışı başlıyor

Spor markası Puma, bu yıl da geleneği bozmuyor ve Ignite İstanbul yarışına kaldığı yerden devam ediyor. Birincisi 2015’te gerçekleşen Puma Ignite İstanbul Yarışı’nın dördüncüsü bu yıl 1 Ekim’de yine Caddebostan sahilde kurulacak etkinlik alanında start alıyor. Yarış, yenilenen 10K parkur düzeniyle tüm koşuculara farklı bir deneyim yaşatmayı hedefliyor. Puma Ignite kapsamında kadın ve erkek yaş kategorilerinde ilk 3’e giren sporculara ödül olarak ayakkabı ve tişörtten oluşan kit hediye edilecek.

YORUM YAZ