MENÜ

Eylem Türk ve Spor Ekonomisi

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Çocuklara basketbol sevdirecek

AND Gayrimenkul Genel Müdürü Ali Baki Usta, çocuklara basketbolu sevdirme ve onları sporla tanıştırma misyonuyla ‘çocuk tribünü’nü hayata geçirdiklerini söyledi.

AND Gayrimenkul, çocuklara basketbolu sevdirme misyonuyla ‘çocuk tribünü’nü hayata geçirdi. AND Çocuk Tribünü ile çocukları sporla tanıştırma hedeflerini gelecekte yapılacak etkinliklerle de destekleyeceklerini belirten AND Gayrimenkul Genel Müdürü Ali Baki Usta, “Türk basketboluna bir tuğla da biz koyuyoruz” dedi. Anadolu Efes Spor Kulübü resmi partneri olduklarını belirten Usta, “Gerçekleştirdiğimiz bu çalışmalarla çocuklara hayal ettiklerini, hayal ettikleri şekilde yaşamalarını sağlayacak kapılar açmaya çalışıyoruz” diye konuştu.

Spor, sanat, eğitim

Bir gayrimenkul firması olarak, çocukların hayal gücünü destekleyecek ortamlar yaratmaya katkı sağlayan projeler ürettiklerini kaydeden Usta, “AND Çocuk Tribünü de bu projeler içerisinde en güzel örneklerden biri. Spor, sanat ve eğitim odağında yaptığımız her yeni çalışmayla bu değerli hedefimizi gerçekleştirmeye gayret gösteriyoruz” dedi. Usta, şöyle devam etti: “Kendimize edindiğimiz bu misyonla ve yaptığımız çalışmalarla çocukların mutlu olduğunu görmek ve onlara kapılar açmak bizim için her şeyden daha değerli bir geri dönüş oluyor.”

Anadolu Efes-Olympiakos maçını izlediler

Anadolu Efes Spor Kulübü resmi partneri AND Gayrimenkul’ün çocuklara basketbolu sevdirmek ve onları sporla tanıştırmak misyonu ile hayata geçirdiği “AND Çocuk Tribünü” geçtiğimiz günlerde düzenlenen Anadolu Efes-Olympiakos maçında kapılarını bir kez daha çocuk misafirlerine açtı. Bu önemli maçı kendilerine ayrılan AND Çocuk Tribünü’nde izleyen çocuklar, Anadolu Efes yıldızlarına enerjileri ile güç katarken; dünyaca ünlü basketbolcuları yakından izleme fırsatı yakalayarak farklı bir atmosferi deneyimledi.

Tezahüratlarıyla yıldızlara güç verdiler

AND Gayrimenkul’ün ilk konut projesi AND Pastelde, çocuk dostu yaklaşımını AND Çocuk Tribünü ile basketbol sahasına taşıdı. Tribünde bu defa Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’ndan (TEGV) çocuk misafirler ağırlandı. Bir çoğu ilk kez basketbol maçı izleme şansı yakalayan 150 çocuk, bu heyecanını Euroleague heyecanıyla birleştirerek neşe ve renklerini AND Çocuk Tribünü’nden salona yaydı. Çocuklar, coşkulu tezahüratlarıyla Anadolu Efes yıldızlarına güç verdi.

‘Maçımıza farklı bir değer kattı’

Anadolu Efes Spor Kulübü Genel Direktörü Alper Yılmaz ise, AND Çocuk Tribünü ile ilgili düşüncelerini şöyle paylaştı: “Anadolu Efes Spor Kulübü olarak eğlenceli ve coşkulu maç deneyimimiz ile Türkiye’deki basketbol sevgisini güçlendiriyor, Anadolu Efes maçlarını sporseverlerin iyi vakit geçirebilecekleri bir spor olayı haline getiriyoruz. Sektöründe lider partnerimiz AND Gayrimenkul ile birlikte hayata geçirdiğimiz AND Çocuk Tribünü de maçımıza farklı bir değer kattı. Çocuk taraftarlarımızın oyuncularımıza maç boyunca verdikleri destek, gücümüzü ortaya koymamıza katkı sağladı. Özellikle çocuklarımızın maçlarımıza gelip takımımızı desteklemesi bizi sevindiriyor. Gelecek dönemde de AND Gayrimenkul ile birlikte ülkemizdeki basketbol sevgisini daha üst seviyeye çıkaracak ve çocuklarımızı kulübümüzün sunduğu nezih basketbol kültürüyle buluşturacağız.”

Koşamayanlar için koşacaklar

WingsFor Life Vakfı, gerçekleştirdiği etkinlikler ve toplanan bağışlar ile omurilik felcine tedavi bulmayı amaçlıyor. Bunlardan biri olan Wingsfor Life Dünya Koşusu’nda son üç yılda 17.8 milyon Euro toplandı. Bu yıl dünyada 24 lokasyonda gerçekleşecek WingsFor Life Dünya Koşusu’nun Türkiye ayağı, 7 Mayıs’ta İzmir’de düzenlenecek. Wingsfor Life dünya koşusunun tüm sponsorluk gelirleri ve katılım ücretlerinin tamamı doğrudan “Wingsfor Life Vakfı”nın omurilik zedelenmeleri araştırmaları için ayrılıyor. Amaç ise ‘Koşamayanlar için Koşmak’.

Hazırlıklar sürüyor

Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği Başkan Yardımcısı Semra Çetinkaya yarışla ilgili olarak, “Her kıtadan değişik ülkelerin katılımı ile gerçekleşecek olan WingsFor Life Dünya Koşusu’nda bu yıl koşacak olmanın verdiği heyecan ile hazırlıklarımızı tamamlamak üzereyiz” dedi. Türkiye’de çeşitli kazalar sonucu omurilik felci olanların sayısının yaklaşık 150 bin olduğunu tahmin ettiklerini belirten Çetinkaya, şöyle devam etti: “Ayrıca her yıl tahminen 5 bin kişinin omurga travması yaşadığını ve bunun sonucunda yaklaşık 2 bin 500 kişinin kısmen ya da tamamen omurilik felci olarak yaşamına devam ettiğini biliyoruz. WingsFor Life Dünya Koşusu’nun amacı, bu vakalar sonucu omurilik felci olanlarının tedavisindeki kök hücre çalışmalarına destek sağlamak ve hasta ailelerine bir umut ışığı olmak. Biz Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği olarak, katılımcı üyelerimizle büyük bir heyecan ve umutla bu koşuya katılıp geleceğe daha aydınlık bakmayı amaçlıyoruz.”

Yarı maraton yarı eğlence

Uzunetap, 8-9 Nisan tarihlerinde Marmaris’te gerçekleşecek ‘RunMarisRun’ ile 7’den 70’e herkesi sporla buluşturmayı hedefliyor. Uzunetap ve Marmaris Belediyesi işbirliği ile 9 Nisan’da start alacak olan etkinlikte, 21.1 km yarı maraton, 10 km ve 5 km’lik kategorilerin yansıra çocuklar için 0,5 km MiniMaris ve 2 kilometrelik halk koşusu kategorisi bulunuyor. Yarış öncesinde düzenlenecek konserler, makarna partisi ve farklı aktiviteler de sporla eğlenceyi buluşturmayı amaçlıyor.

Markalar destekliyor

Yarışmayı tamamlayan tüm sporculara başarı madalyası, dereceye giren yarışmacılara ise koşu sonrası düzenlenecek törende ödül olarak kupa ve para ödülü verilecek. Marmaris Belediyesi katkılarıyla gerçekleşen RunMarisRun etkinliğinde, Under Armour, Garmin, D-Resort Grand Azur Hotel, Netsel Marina, Ahu Hastanesi, KralworldRadio ve NTVSpor gibi sponsorlar yer alıyor.

Migros’tan geleceğin sporcularına destek

Migros, Cheetos ve Türkiye Atletizm Federasyonu işbirliğinde geleceğin sporcularını yetiştirecek. Çocukların en sevdiği atıştırmalık markalarından olan Cheetos ve perakende sektörünün öncülerinden Migros, Türkiye Atletizm Federasyonu işbirliği ile geleceğin sporcularını yetiştiriyor. Atletizm alanında çocuklara yönelik en geniş kapsamlı spor etkinliği olan “Cheetos Türkiye’nin En Hızlısı” yarışmalarını düzenleyen Cheetos, 1-30 Nisan 2017 tarihleri arasında Migros mağazalarında satışa sunulan ürünlerden elde edilecek gelirin bir kısmını, Türkiye Atletizm Federasyonu’na bağışlıyor ve çocukların spor yaşamlarına destek oluyor.­

Bu saat, egzersizlere rehberlik ediyor

Huawei’nin son amiral gemisi P10’un Türkiye piyasasına girişi çok yakında ön satış ile başlayacak. Şirket, P10 kullanıcılarına ön satışta giyilebilir teknoloji deneyimi sunma hedefiyle yeni nesil akıllı saati Watch 2’yi hediye edecek. HuaweiWatch 2, 45mm’lik çapında kadranı, iki bölmeli ergonomik tasarımı ile her koşulda rahatlıkla kullanılabiliyor. Saat, vücut ölçümlerinin takibinde sensörlere bağlı olarak çalışıyor. Böylece gün içinde yapılan egzersizlere, ne kadar seyahat edildiğine ilişkin veri ve bilgi takibini yaparak sağlıklı yaşamı destekleyecek bilgi akışını sağlıyor. Bunun yanı sıra Huawei Watch 2, fitness destek işlevi sayesinde kullanıcılarına en bilimsel ve en uygun dinamik spor rehberliği sağlıyor.

Yüksek direnç

Huawei Watch 2’nin bileziği seramik teknolojisi kullanılarak üretilmiş. Her seramik bilezik 23 farklı işlemden geçerek 288 saat boyunca sertleştirme işlemine tabi tutulup aşınmaya karşı yüksek dirençli hale getirilmiş. Buna ek olarak saatin kayışını da istediğinizde değiştirebilir ve farklı ortamlarda günlük kullanımınıza uygun hale getirebilirsiniz.



YORUM YAZ