MENÜ

Eylem Türk ile Spor Ekonomisi

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Sporcular için balığa yatırım yapacak

CarrefourSA Genel Müdürü Hakan Ergin, “İyi yaşam konusunda taze ürünlerin önemini biliyoruz. Balık, sağlıklı protein içeriğiyle sporcu beslenmesinde güzel bir alternatif... Türkiye’nin en çok balık satan marketi olarak özellikle bu kategoriye yatırıma devam edeceğiz” dedi.

İyi yaşamın sağlıklı ve dengeli beslenmeden geçtiğini söyleyen CarrefourSA Genel Müdürü Z. Hakan Ergin, “Bu noktada CarrefourSA olarak taze ürünlerin önemini biliyor ve özellikle balık alanında çok önemli yatırımlar yapıyoruz” dedi. Ergin, “Balık sağlıklı protein içeriğiyle sporcu beslenmesinde güzel bir alternatif... Türkiye’nin en çok balık satan marketi olarak bu kategoriye yatırıma devam edeceğiz” diye konuştu. Ergin, şöyle devam etti: “Protein oranı yüksek yeni ürünlerimizin ürün gamına dâhil edilmesiyle bu alandaki satışlarımız da yükseliyor. Özellikle spor merkezlerine yakın mağazalarımızda bunun etkisini çok daha net gözlemliyoruz.”

Sağlıklı beslenme

Sporcu beslenmesinin son dönemde üzerinde çok fazla çalışma yapılan ve gittikçe dikkat çekmeye başlayan bir alan olduğunu kaydeden Ergin, “Bu noktada Türkiye’de de üretici ve ithalatçı firmalar ürün geliştirme yönüne gittiler ve çeşitliliği arttırdılar. Biz de CarrefourSA olarak bu ürünleri titizlikle takip ederek müşterilerimize uygun fiyat ve çeşitlilikle sunuyoruz. Bu ürünlere mağaza bazında özel olarak daha fazla yer veriyoruz” dedi. Sağlıklı beslenmenin son yıllarda gittikçe yükselen bir trend olduğunu ifade eden Ergin, “Özellikle sosyal medyanın gücü ile bu trend daha da hızlanıyor. Bu da satışlarımıza yansıyor” diye konuştu.

Milli takıma desteğe devam

Milli Takımlar Perakende Tedarikçisi olarak Türkiye Futbol Federasyonu ile olan işbirliklerinden çok memnun olduklarını kaydeden Hakan Ergin, şu bilgileri verdi: “CarrefourSA olarak Milli Takım’ı destekleyen tüm futbolseverlere destek veriyoruz. Uzun yıllardır Türk futboluna destek veriyor ve bu alanda Millilerimiz’in maddi ve manevi yanında yer alıyoruz. Önümüzdeki dönemde de Milli Takımlar Perakende Tedarikçisi olarak desteklerimizi sürdüreceğiz.” Ergin, sözlerine şöyle devam etti: “Spor sponsorluğu firmaların marka değerini yaygınlaştırabilmesi için büyük bir fırsat niteliğinde. Markalar artık bir sosyal statü göstergesi ya da bir müşterinin en samimi ve içten arkadaşı konumuna kadar gelebiliyor. CarrefourSA olarak biz de futbol aşığı olan bir ülkenin A Milli Futbol Takımı’na uzun yıllardır sponsoru olarak destek veriyoruz.”

Su ürünleri platformu

Bu yıl, belirledikleri strateji doğrultusunda öncelikle mağaza optimizasyonu çalışmalarına ve operasyonel mükemmellik çalışmalarına ağırlık verdiklerini söyleyen Hakan Ergin, “Aynı zamanda ‘farklılaşma’ konusunda tüm format yapılarımız bulundukları coğrafyaya göre güçlendirdik. Bu çerçevede tedarik zinciri, satın alma, lojistik ve mağaza lokasyonlarımızı yeniledik” dedi. Ergin, şöyle devam etti: “Su Ürünleri Platformu Projesi ile Türkiye’nin her bölgesinden satın aldığımız balıkların tüm kalite kontrollerini yaptıktan sonra tek noktadan ‘soğuk zincir’ araçlarımızla marketlerimize sevk etmeye başladık. Marketlerimizde ‘Tasarrufu Kendinden Büyük’ kampanyası ile tüketicilerimize fiyat avantajı sağladık. Coğrafi İşaretli Ürünleri raflarımıza taşıyarak yerel ürünleri tüketicilerimizle buluşturduk.”

58 ilde 625 mağazası var

Hakan Ergin, CarrefourSA olarak, 33 hiper, 374 süper, 21 gurme ve 197 mini marketten oluşan zincirlerle, 58 ilde toplam 625 mağaza ile faaliyet gösterdiklerini kaydetti. Ergin, şu bilgileri verdi: “Hedeflerimiz arasında doğru lokasyonlarda mağaza açmak ve fırsatları değerlendirmek var. Bu yıl, merkezi depo dağılım oranlarını üst seviyelere çıkararak, stok doğruluk oranlarını iyileştirdik. Ürün çeşitliliği analizlerimizi yaparak ‘müşteri odaklı’ verimli ürün dağılımına yöneldik. Operasyonel verimliliği artırmak için Slimstock yazılımı ile otomatik sipariş hizmetine başladık. Spaceman yazılımı ile ürünlerin raf yerleşiminin yönetimini daha kolay hale getirirken, self servis kasalar ile kasiyer verimliliğimizi arttırdık. Elektronik etiket uygulaması ile mağaza personel verimliliğimizi üst düzeye çıkardık. Ayrıca çalışanlarımıza yönelik eğitim desteğimizi artırdık ve çalışma koşullarını iyileştirdik.”

Kış sporlarına özel koleksiyon

Koton, özel koleksiyonu ‘Ebru Şallı Loves Koton Sport’ tasarımlarını, Ebru Şallı ile düzenlenen özel bir etkinlikte Antalya’da tanıttı. Şallı, yaz dönemi sonrasında kışa daha sağlıklı ve fit bir görünüm ile girmek isteyenlere tüyolar verdi ve koleksiyonun en özel parçalarından oluşan kombin önerilerini paylaştı. Etkinlikte için vücudu kışa hazırlayacak özel egzersizler de yapan Şallı, “Bu koleksiyon, hem farklı spor dallarına uygun, hem de fonksiyonel detaylarla zenginleştirilmiş tasarımlardan oluşuyor” dedi.

Potada dijital ortaklık

Uluslararası Basketbol Federasyonu FIBA Swatch Group’un önde gelen İsviçreli saat üreticisi TISSOT, geçtiğimiz günlerde beş yıllık dijital bir ortaklığa imza attı. 2021 yılına kadar geçerli olan bu anlaşmada, TISSOT geliştirdiği dijital uygulamalar ile FIBA’nın sunum ortağı olarak yer alacak. Ayrıca FIBA’nın dijital platformlarındaki fanları için geliştirilen BuzzerBeater kliplerini sunacak.

YORUM YAZ